Ik keek gisteren naar een prachtig eerbetoon aan Martine Bijl bij Omroep Max (Martine Bijl: Eerbetoon aan een groot en geestig talent).
Weet iemand hoe ik dit programma kan downloaden omdat ik het graag wil bewaren (voor mezelf). Tot voor kort maakte ik gebruik van de site: Please login or register to see this link. . Maar die werkt helaas niet meer.
Of heeft iemand toevallig dit programma gedownload / opgenomen en wil hij / zij dit uploaden...... Alvast veel dank!
Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.
Onlangs hier
Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
Vraag
arno
Ik keek gisteren naar een prachtig eerbetoon aan Martine Bijl bij Omroep Max (Martine Bijl: Eerbetoon aan een groot en geestig talent).
Weet iemand hoe ik dit programma kan downloaden omdat ik het graag wil bewaren (voor mezelf). Tot voor kort maakte ik gebruik van de site: Please login or register to see this link. . Maar die werkt helaas niet meer.
Of heeft iemand toevallig dit programma gedownload / opgenomen en wil hij / zij dit uploaden...... Alvast veel dank!
0 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.