Geplaatst 16 juni 20195 jr. Van de Golden Radio NL server Radio Popular - 17102008 - 1555-1902 Uur - Luuk Meeuwisse - Muziek Van Toen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 juni 20195 jr. Op 16-6-2019 om 07:45 zei martinja: Van de Golden Radio NL server Radio Popular - 17102008 - 1555-1902 Uur - Luuk Meeuwisse - Muziek Van Toen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Eenmaster-RADIO van Toen Luuk Meeuwisse-Peter Ingelse Luuk is ondertussen overleden, het programma was te horen op radio Nunspeet en een langere versie op Popular.
Geplaatst 18 juni 20195 jr. Auteur Jammer is dat laatste. Zeer bedankt voor de informatie Bert. Groetje, Martin
Geplaatst 26 juni 20195 jr. Ik dacht dat ik een aantal van die programma's al had aangeboden, maar ik kan die hier niet meer terugvinden. Het programma bleef ettelijke jaren doorlopen, alleen bij radio Popular stopte dit plots toen de eigenaar van Popular onverwacht overleed.
Geplaatst 27 juni 20195 jr. Auteur Herplaatsing mag altijd, maar mogelijk heb ik ze al. Groetje, Martin
Geplaatst 27 juni 20195 jr. Op 27-6-2019 om 05:45 zei martinja: Herplaatsing mag altijd, maar mogelijk heb ik ze al. Groetje, Martin ik heb indertijd nogal wat programma's van Luuk opgenomen, er ontbreken er wel enkelen. Maar ik moet nog heel wat opnames beluisteren, want 10 jaar terug durfde de internetverbinding wel eens uit te vallen, waardoor er soms meer stiltes opstonden. Ik dacht dat ik al een deel van de beluisterde opnames hier al had geplaatst, maar het vraagt nog een beetje tijd om hiermee verder te kunnen gaan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.