Geplaatst 24 juni 20195 jr. Wie o wie heeft het liedje cq jingle van de polderpopparde het gaat zoiets van luistert u mee naar de polderpopparade het geeft waar u bent dan komt er een naam jingle in gevolgd door op radio 3 zoiets precies weet ik ook niet meer misschien 1 van jullie gr maar weer en gaarne op mp3 of zippy bedankt en tot een volgende keer Chaldy.
Geplaatst 28 juni 20195 jr. Auteur Hij is mooi maar ik bedoelde deze niet sorry maar hij werd neen ik gebuikt bij de TROS met de dj Erik de Zwart maar toch heel veel dank voor de reactie gr Chaldy.
Geplaatst 29 juni 20195 jr. Op 24-6-2019 om 20:56 zei chaldy: Wie o wie heeft het liedje cq jingle van de polderpopparde het gaat zoiets van luistert u mee naar de polderpopparade het geeft waar u bent dan komt er een naam jingle in gevolgd door op radio 3 zoiets precies weet ik ook niet meer misschien 1 van jullie gr maar weer en gaarne op mp3 of zippy bedankt en tot een volgende keer Chaldy. Die zou ik ook graag eens hebben en weer horen .. en een hele uitzending er mee met ad roland
Geplaatst 29 juni 20195 jr. Op 29-6-2019 om 16:16 zei skybird: Hier is de jingle die je zoekt. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dirk Heb je een werkende link Skybird ? okee die ik deel werkt nu wel
Geplaatst 29 juni 20195 jr. Auteur Wat gaaf en inderdaad dit is hem heel veel dan Dirk heek veel dank nogmaals
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.