Geplaatst 11 juli 20195 jr. Bron: SpreekBuis Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Leuk dat commentaar van oud NOS-NOB programmatechnicus Willem Davids.
Geplaatst 12 juli 20195 jr. Meer dan 1 miljoen DAB dozen? Er zijn 6 zo'n radioos per huishouden, er zijn ca 6 miljoen huishoudens, dus 36 radioos. Nog een wegje te gaan voor DAB...... 8% DAB beluistering? Meer dan 90% niet dus.
Geplaatst 13 juli 20195 jr. Iets dat men opdwingen wil aan het publiek pikt men gewoon weg niet in NL
Geplaatst 15 juli 20195 jr. Auteur En ook dit is kennelijk DAB+............ Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 15 juli 20195 jr. Op 15-7-2019 om 17:04 zei Juul: En ook dit is kennelijk DAB+............ Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Juul, De VRT heeft sinds kort een heel nieuw DAB+ netwerk met nieuwe opstelpunten, ze zijn van operator veranderd, was Nordkring en nu een 9 jarig contract met Broadcast Partners. Groet Nico.
Geplaatst 16 juli 20195 jr. Op 13-7-2019 om 17:44 zei Jaap De Vries: Iets dat men opdwingen wil aan het publiek pikt men gewoon weg niet in NL Wacht maar af, je krijgt ook windmolens en warmte pompen. Awitserland wil al in 2022 FM afschakelen, Ad Roland noemt de FM afschakeling in Noorwegen een debacle. (Maar in Zweden zijn ze er erg blij mee)
Geplaatst 19 juli 20195 jr. Eerlijk gezegd denk ik dat wij de laatste generatie zijn die naar ' push radio' luisteren. De jeugd is online met streaming en de muziek die ze willen horen. Zij willen keuze en niet iets dat wordt voorgeschoteld. Voor hen is radio een ouderwets fenomeen uit een vorige eeuw. Enfin, dit is eigenlijk een andere discussie Grts Eric
Geplaatst 19 juli 20195 jr. Denk ik ook. 5g wordt het einde van de radiostations zoals we ze nu kennen.
Geplaatst 19 juli 20195 jr. Op 19-7-2019 om 09:18 zei Eric: Eerlijk gezegd denk ik dat wij de laatste generatie zijn die naar ' push radio' luisteren. De jeugd is online met streaming en de muziek die ze willen horen. Zij willen keuze en niet iets dat wordt voorgeschoteld. Voor hen is radio een ouderwets fenomeen uit een vorige eeuw. Enfin, dit is eigenlijk een andere discussie Grts Eric Maar die jeugd wordt ook weer ouder en kan dan een andere keuze maken, lineaire radio. Vergeet niet dat toen wij jong waren we niet naar Hilv 1 en 2 luisterden, boring. Nu is Radio 1 , de nieuwszender, mijn meest beluisterde zender, en ik ben niet de enige gelet op marktaandeel.
Geplaatst 12 september 20195 jr. 648 MW komt wel goed binnen, DAB en DAB+ werkt niet qua ontvangst. Dus is internet radio vrij populair in landelijk UK. En ik ben blij met de radio die ik heb.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.