Geplaatst 15 juli 20195 jr. Met welke software werken de LPAM stations om de (non-stop) muziek ten gehore te brengen? Zoiets kan je doen met Winamp o.i.d. maar er is vast meer (en betere) software. Grts Eric
Geplaatst 15 juli 20195 jr. Vintage Music Radio (VMR) 1485 in Vlissingen, de zender van Jan (Parent) Veldkamp, werkt met RadioBOSS. Maar blijkbaar is er tegenwoordig legio van dit spul te vinden, voor weinig.
Geplaatst 19 juli 20195 jr. Auteur Allen dank voor deze antwoorden. Zie dat er 1 freeware pakket bij zit. Eerlijk gezegd had ik nog nooit van deze software gehoord. Als ik zo de specificaties bekijk best leuk. Grts Eric
Geplaatst 24 juli 20195 jr. Op 19-7-2019 om 16:05 zei Rob Veld: Volgens mij 2. Playit en Zararadio (niet Zarastudio). Rob V. Dan minstens 3! RadioDJ is ook gratis, en werkt aardig goed.
Geplaatst 18 september 20195 jr. Op 24-7-2019 om 18:42 zei peellandfm: Dan minstens 3! RadioDJ is ook gratis, en werkt aardig goed. Klopt voor een hobbyist werkt het aardig, als je wat meer "in de materie" duikt forums in de USA bekijkt en youtube nazoekt is het beste (gratis) radio software 4ver ! 😉 Ik laat er 2 stations mee draaien 24/7 zonder errors bijna ongestoord alleen de Windows om de zoveel updaten dan moet die ff uit in de nacht 😉 even een voorbeeld wat leuk is aan radio DJ succes
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.