Geplaatst 9 augustus 20195 jr. Heb het idee dat 1485 kHz uit Alphen aan de Rijn iets minder sterk is geworden (maar dat is slechts op gehoor). In de omgeving Amsterdam West, A10 west, ten zuiden van de IJtunnel is Amsterdam AM 1485 kHz goed te ontvangen met als ik het goed heb uitsluitend muziek van de Beatles. Prima modulatie, maar gering bereik ook al omdat naar het zuiden al snel Alphen (Jong Europa) overheerst. Dit was ' vroeger' de Vogeltjesdans zender (maar dat is al langere tijd weer voorbij :-) Buurman van Harm 1332 kHz dus wellicht kan Harm het bevestigen dat 1485 kHz uitsluitend het Beatles repertoire ten gehore brengt. Grts Eric
Geplaatst 9 augustus 20195 jr. Ja, Herbert speelt non-stop Beatles repertoire en zijn zender staat vlak naast de A-10 west.
Geplaatst 10 augustus 20195 jr. Het is AmsterdAM 1485 van Herbie the Fish. Alphen adR is inderdaad zwakker geworden, kan m hier in Utrecht nauwelijks meer horen.
Geplaatst 10 augustus 20195 jr. Het AT is daar langs geweest las ik op het AM forum. Er was niets aan de hand, en nu dus zwakker geworden? Theo
Geplaatst 10 augustus 20195 jr. Ze zullen wel uitleg gehad hebben over ERP, PEP en draaggolf vermogen. Denk ik dus ............. Rob V.
Geplaatst 11 augustus 20195 jr. Auteur Op 10-8-2019 om 17:59 zei radio tpot: las ik op het AM forum. Theo, welk forum is dat dan? Ik kan er nl. niets over terugvinden Grts Eric
Geplaatst 11 augustus 20195 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De eerste hit met google 😉 Theo
Geplaatst 11 augustus 20195 jr. Auteur Hi Theo, Ja die had ik ook 😁, et forum is me wel bekend, maar kan daar niets over lezen dat men bezoek heeft gehad. Vandaar mijn vraag, h 😉 Grts Eric 11 augustus 20195 jr. bewerkt door Eric
Geplaatst 3 april 20231 jr. AMsterdam-Radio For No One-Radio Voor De Kat Zen Kut. Hier in Adam West omgeving Mekkaplein prima ontvangst . Muziek keuze moet wel HOOGNODIG uitgebreid worden en haal Queen er eventjes tussenuit want de regelmaat dat queen voorbij komt is echt overkill. Grt. Junebug
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.