Spring naar bijdragen

Shooglynail72

Featured Replies

Geplaatst

Hi

all of a sudden I can’t download or open pixeldrain files, any idea what wrong, I can download and open other files like wetransfer and Mixcloud 

Geplaatst
  • Auteur

Ok, so are you going to flag it up in the webpage as most uploaders seem to use pixel drain but the files are no use if downloaders can’t use them. Apparently Google thinks the files carry Malware so it blocks them even if it is only one file in a hundred it blocks all pixeldrain files rendering them useless. I’ll stand corrected if someone can provide an alternative explanation 

Geplaatst
  Op 26-8-2019 om 11:56 zei Omnivoor:

Hier aan gene zijde van de Noordzee geen ''issues'' met Pix

Dat is het gekke van het hele gedoe met mijn  eigen  uploads heb  ik geen probleem maar als ik een nieuwe wil uploaden raakt ie in een soort loop en blijft ie het zelfde bestand uploaden. en als een bestand van een ander wil downloaden veroorzaakt dat een netwerk fout. Heb al een bericht gestuurd naar de eigenaar/beheerder dus hopelijk komt er snel een oplossing. 

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.