Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Afgelopen weekend in Playa de Aro maar weer eens dezelfde foto's gemaakt...…..
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Op 27-8-2019 om 14:13 zei Albatrosstudio: Afgelopen weekend in Playa de Aro maar weer eens dezelfde foto's gemaakt...….. Zou jij de enige zijn die in dit bijna voormalige bedevaartsoord foto's neemt van de plek waar vroeger ooit de studio's van Mi Amigo waren? Onvoorstelbaar dat het daar jaren lang bruiste van activiteiten . Alles is weg...de ziel is verdwenen. Heb je ze ook genomen van de burelen waar de Nederlandse stations ooit zetelden in Den Haag, Amsterdam,Hilversum, Blaricum, Oostburg,etc ? Salut Leendert
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Van en over Veronica heb ik ze wel..............hi Maar Leendert, ik heb ook wel zoiets. Douwe gaat wel heeeeeeeel erg ver. Last van de hitte ?
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Op 27-8-2019 om 14:13 zei Albatrosstudio: Afgelopen weekend in Playa de Aro maar weer eens dezelfde foto's gemaakt...….. Blijft leuk. :-)
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Auteur Op 27-8-2019 om 17:30 zei Juul: Van en over Veronica heb ik ze wel..............hi Maar Leendert, ik heb ook wel zoiets. Douwe gaat wel heeeeeeeel erg ver. Last van de hitte ? Viel mee Juul. Het was daar 26 graden en hier 31. We gaan trouwens ook naar het strand, het zwembad, middeleeuwse stadjes etc. Natuurlijk wel allemaal vanuit de uitvalsbasis het Aromar hotel, bekend van de Mi Amigo reclames, terwijl het ook goedkoper kan :-). Gisteren middag geluncht met de eigenaresse, mw. Carmen Hospital, de weduwe van de in 2012 tragisch omgekomen Jordi Comas, de grote vriend van Silvain Tack die ten tijde van radio Mi Amigo wethouder van toerisme was in Playa en later voorzitter van de Kamer van Koophandel. Oude herinneringen opgehaald en door mijn vele Mi Amigo foto's "gewandeld". Op 27-8-2019 om 17:14 zei Leendert Vingerling: Heb je ze ook genomen van de burelen waar de Nederlandse stations ooit zetelden in Den Haag, Amsterdam,Hilversum, Blaricum, Oostburg,etc ? Salut Leendert Zelfs bij jou in de buurt. Radio Nova Ventimiglia en Sebourga, Sunshine Antibes, Riviera Radio Camporosso etc. etc. Hierbij wat beelden, jouw bekend.
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. "lekker ding" (de laatste foto) zeiden we vroeger altijd..................
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Op 27-8-2019 om 19:43 zei Juul: "lekker ding" (de laatste foto) zeiden we vroeger altijd.................. Dit is Susan Charles(Cameron) die op de Ross Revenge voor Radio Caroline programma's deed. Een mooie prettige vrouwelijke stem. Ze zit hier in de studio in Antibes in Zuid-Frankrijk. Zal 1987 zijn geweest denk ik. De plaats waar ik van 1996-2000 ook heb gewoond. Ze heeft nog een paar weken bij ons in Naaldwijk doorgebracht en sindsdien is het contact gebleven. We zijn bij haar op bezoek geweest in Vancouver. in Canada. Ze is nu een succesvolle makelaar. En dat' lekker ding' is helaas niet voor mannen beschikbaar. Ze heeft een vriendin als partner... Bijgaand enkele foto's van haar aan boord en in Vancouver (walvis zoektocht) Salut Leendert
Geplaatst 27 augustus 20195 jr. Auteur Op 27-8-2019 om 19:57 zei Leendert Vingerling: Dit is Susan Charles(Cameron) die op de Ross Revenge voor Radio Caroline programma's deed. Een mooie prettige vrouwelijke stem. Ze zit hier in de studio in Antibes in Zuid-Frankrijk. Zal 1987 zijn geweest denk ik. De plaats waar ik van 1996-2000 ook heb gewoond. 8-10-1987 om precies te zijn Leendert
Geplaatst 28 augustus 20195 jr. Op 27-8-2019 om 17:30 zei Juul: Van en over Veronica heb ik ze wel..............hi Maar Leendert, ik heb ook wel zoiets. Douwe gaat wel heeeeeeeel erg ver. Ik roep in dit soort situaties graag een citaat van de schrijver Godfried Bomans in herinnering: Ga nooit terug naar een plek waar je ooit gelukkig bent geweest. Dat loopt altijd op een teleurstelling uit. Je hebt er in je herinnering iets bij opgeteld en dat blijkt er dan helemaal niet te zijn. En in plaats van dat er weer af te trekken, geef je die plek de schuld. Salut Leendert
Geplaatst 28 augustus 20195 jr. Auteur Op 28-8-2019 om 06:09 zei Leendert Vingerling: Ik roep in dit soort situaties graag een citaat van de schrijver Godfried Bomans in herinnering: Ga nooit terug naar een plek waar je ooit gelukkig bent geweest. Dat loopt altijd op een teleurstelling uit. Je hebt er in je herinnering iets bij opgeteld en dat blijkt er dan helemaal niet te zijn. En in plaats van dat er weer af te trekken, geef je die plek de schuld. Salut Leendert Zelden grotere onzin gelezen
Geplaatst 28 augustus 20195 jr. Op 27-8-2019 om 19:57 zei Leendert Vingerling: Een mooie prettige vrouwelijke stem. Een van de mooiste stemmen op Caroline jaren 80. Op Laser 558 was het Jessie Brandon .
Geplaatst 28 augustus 20195 jr. Op 28-8-2019 om 08:10 zei Albatrosstudio: Zelden grotere onzin gelezen Dan verschillen we van mening. Mag dat? Ja, dat mag. Ga maar eens terug naar het huis waar je geboren bent, of het lagere school gebouw of een oude kroeg. Ik spreek natuurlijk voor mezelf, maar het valt altijd tegen. Dus de gedachtengang van Bomans klopt. Salut Leendert
Geplaatst 28 augustus 20195 jr. Auteur Op 28-8-2019 om 14:27 zei Leendert Vingerling: Dan verschillen we van mening. Mag dat? Ja, dat mag. Ga maar eens terug naar het huis waar je geboren bent, of het lagere school gebouw of een oude kroeg. Ik spreek natuurlijk voor mezelf, maar het valt altijd tegen. Dus de gedachtengang van Bomans klopt. Salut Leendert Nooit last van. Ik rijd nog regelmatig langs alle huizen waar ik in Ermelo gewoond heb. Even door die oude woonwijk, kijken hoe het is. Vind alles alleen maar leuker worden. Mag dat? Ik lees op Wikipedia over Bomans: "Hij heeft tijdens zijn leven weinig officiële erkenning gekregen", dat begrijp ik dan wel.
Geplaatst 27 september 20195 jr. Op 28-8-2019 om 21:43 zei Albatrosstudio: Nooit last van. Ik rijd nog regelmatig langs alle huizen waar ik in Ermelo gewoond heb. Even door die oude woonwijk, kijken hoe het is. Vind alles alleen maar leuker worden. Mag dat? Ik lees op Wikipedia over Bomans: "Hij heeft tijdens zijn leven weinig officiële erkenning gekregen", dat begrijp ik dan wel. Een aantal jaren geleden bezocht ik een opendeurdag van één van de middelbare scholen waar ik ooit ben geweest. Het was prettig het ganse gebouw van beneden tot boven en van boven naar beneden af te gaan en alles na jaren weer eens te zien. Vroeger ging ik in principe met een vriendin niet op vakantie naar een plaats waar ik eerder met iemand anders was geweest. Met de jaren ben ik hiervan terug gekomen en kan het mij niet zoveel meer schelen. Plekken waar je vroeger een nare ervaring hebt opgedaan, moet je een nieuwe kans geven. Dat is alleszins mijn mening.
Geplaatst 27 september 20195 jr. Op 27-8-2019 om 19:57 zei Leendert Vingerling: Leuk om weer eens een foto te zien met Ad. Ik mis hem
Geplaatst 28 september 20195 jr. Ook in de bijbel staan onzin. Dus mijn bericht laten staan. Het gaat toch om de disscusie. En de mond snoeren hoort daar niet bij.
Geplaatst 28 september 20195 jr. Op 28-9-2019 om 11:55 zei radiovriend: Ook in de bijbel staan onzin. Dus mijn bericht laten staan. Het gaat toch om de disscusie. En de mond snoeren hoort daar niet bij. Ik kon de opmerking aanvankelijk niet plaatsen, maar na herlezing van de postings kwam ik een opmerking van Douwe tegen. Die doet het citaat van Godfried Bomans af als: Op 28-8-2019 om 08:10 zei Albatrosstudio: Zelden grotere onzin gelezen Is daar soms je reactie van 'in de bijbel staat ook onzin' op gebaseerd ? Salut Leendert
Geplaatst 28 september 20195 jr. Op 28-9-2019 om 11:55 zei radiovriend: Ook in de bijbel staan onzin. Het originele 'verwijderde' bericht door een (stealth ?) moderator was net even iets anders, zoiets als de bijbel staat met stip op nr 1 qua onzin. Op 28-9-2019 om 13:17 zei Leendert Vingerling: Op 28-8-2019 om 08:10 zei Albatrosstudio: Zelden grotere onzin gelezen Is daar soms je reactie van 'in de bijbel staat ook onzin' op gebaseerd ? Ja.
Geplaatst 28 september 20195 jr. De verwijderde reactie van Radiovriend is kwetsend voor een groot deel van onze bezoekers. Dicussie hierover is gesloten. Als hij het er niet mee eens is mag hij een klacht indienen via het contactformulier.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.