Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Wij zij op zoek naar programma's van Unique.  Zoveel is er helaas niet...

Vooral de periode 1982-1984 ontbreekt veel. Alles was ook live.. Dus geen tapes overgebleven...

Wie o wie heeft nog Unieke opnamen?

Oh ja..Het mogen natuurlijk ook krantenartikelen, foto's , commercials of jingles zijn...

Deze inhoud is verborgen

04-03-79 Radio Unique met Frank van der Mast

Deze inhoud is verborgen

waarschijnlijk 22-11-1983

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

opening 24-12-1978

Deze inhoud is verborgen

Unique-19831226-1200-1300-HansVerlaan

Deze inhoud is verborgen

Unique-19831226-1300-1400-RuudHendriks

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door Louis

Geplaatst

Ik heb hier een paar jaar terug iets van mezelf gedownload en na beluisteren direct weggegooid... 🤔

Geplaatst

Ik heb wel van alles denk ik maar zit nog in Tallinn na Estland - Nederland. Maar zal nog het nodige van gedigitaliseerd moeten worden. Dit zie ik in mijn tape lijst...………..

1833. Radio Unique landbased pirate in Amsterdam with Frank van de Mast and Johan Visser 4‑3‑79         60’

2176. Radio Unique 98.1 mHz in Amsterdam Frank McKennedy 4‑12‑82 10.00‑11.53h        113'

2177. Radio Unique Hans Verlaan show (ex Caroline) 4‑12‑82 13‑14h                     60’

2178. Radio Unique Ferry van de Velde show 4‑12‑82 14‑14.56h                          56'

2190. Decibel 96.2 FM Amsterdam with Radio Unique guest‑dj Hans Verlaan (ex Caroline) 18‑2‑83 00‑01h 60’

2203. Unique 98.1 FM Amsterdam playing non‑stop Radio Atlantis Rotterdam tapes  28‑4‑83 00‑02h 126’

2204. Unique 98.1 FM playing non‑stop Radio Hofstad Den Haag tapes 29‑4‑83 21‑23h    126’

2205. Unique 98.1 FM Mini‑nightprogramme Johan Visser(ex Mi Amigo and Caroline) 1‑5‑83  00‑00.30h 30’

2206, Unique 98.1 FM Non‑stop Radio Hofstad Den Haag tapes1‑5‑83 00.30‑02.06h         96’

2207. Unique 98.1 FM Peter van de Holst (ex Delmare) request­ programme 2‑5‑83 18‑19h  60’

2209. Unique 98.1 FM Amsterdam Ruud van Velzen morningprogramme 4‑5‑83 at 7h          24’

2210. Unique 93.1 FM Johan Visser (ex Caroline) including some requests 5‑5‑83 17‑19h126’

2211. Unique 98.1 FM Johan Vermeer (ex Mi Amigo 272) 7‑5‑83 16.00‑18.06h             126’

2212. Unique 98.1 FM Ron Muller afternoonprogramme 10‑5‑83 16‑17h                     60’

2213. Unique 98.1 FM Johan Visser (ex Caroline) including requests  in the second hour 10‑5‑83 17‑19h   120’

2214. Unique 98.1 FM with Veronica guest‑dj's Ruud Hendriks as Rob  Hudson and Erik de Zwart as Paul de Wit 10‑5‑83 19‑24h   300’

2295. Unique FM New Years message at 13h and Peter Vos show 1‑1‑84 13‑14h           35'

2293. New Year on Unique FM 93.1 FM 31‑12‑83/1‑1‑84 Peter de Bruin and Rob Hartholt       62’

2290. Christmas on Unique FM 98.1 Hans Verlaan (ex Caroline) and Ruud Hendriks (Rob Hudson on Caroline) 26‑12‑83 12‑14.05h  125’

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
  • Populair bericht

Dit heb ik in de voorbije jaren hier en bij de buren gedownload:

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst

Leuk overzicht Douwe.

Dat Hendriks en de Zwart, inmiddels al werkzaam bij de VOO, stiekem bij Unique te horen zouden zijn kan ik me nog wel herinneren.

Ik was er zelf niet fysiek bij maar iedereen vond dat héél bijzonder.

Geplaatst
  • Auteur

Zeker mooie lijst ! De gast optredens van De Wit en Hudson waren het gevolg van de uitzendingen op 100 meter hoogte in Amsterdam Noord.

Unique was toen "overal te horen " ;) 

Maar we missen nog afleveringen van o.a Ferry van de velden , Nico Stevens , iris Molet en Frits Koning...

Geplaatst
  • Auteur
  Op 10-9-2019 om 20:27 zei Albatrosstudio:

Ik heb wel van alles denk ik maar zit nog in Tallinn na Estland - Nederland. Maar zal nog het nodige van gedigitaliseerd moeten worden. Dit zie ik in mijn tape lijst...………..

1833. Radio Unique landbased pirate in Amsterdam with Frank van de Mast and Johan Visser 4‑3‑79         60’

2176. Radio Unique 98.1 mHz in Amsterdam Frank McKennedy 4‑12‑82 10.00‑11.53h        113'

2177. Radio Unique Hans Verlaan show (ex Caroline) 4‑12‑82 13‑14h                     60’

2178. Radio Unique Ferry van de Velde show 4‑12‑82 14‑14.56h                          56'

2190. Decibel 96.2 FM Amsterdam with Radio Unique guest‑dj Hans Verlaan (ex Caroline) 18‑2‑83 00‑01h 60’

2203. Unique 98.1 FM Amsterdam playing non‑stop Radio Atlantis Rotterdam tapes  28‑4‑83 00‑02h 126’

2204. Unique 98.1 FM playing non‑stop Radio Hofstad Den Haag tapes 29‑4‑83 21‑23h    126’

2205. Unique 98.1 FM Mini‑nightprogramme Johan Visser(ex Mi Amigo and Caroline) 1‑5‑83  00‑00.30h 30’

2206, Unique 98.1 FM Non‑stop Radio Hofstad Den Haag tapes1‑5‑83 00.30‑02.06h         96’

2207. Unique 98.1 FM Peter van de Holst (ex Delmare) request­ programme 2‑5‑83 18‑19h  60’

2209. Unique 98.1 FM Amsterdam Ruud van Velzen morningprogramme 4‑5‑83 at 7h          24’

2210. Unique 93.1 FM Johan Visser (ex Caroline) including some requests 5‑5‑83 17‑19h126’

2211. Unique 98.1 FM Johan Vermeer (ex Mi Amigo 272) 7‑5‑83 16.00‑18.06h             126’

2212. Unique 98.1 FM Ron Muller afternoonprogramme 10‑5‑83 16‑17h                     60’

2213. Unique 98.1 FM Johan Visser (ex Caroline) including requests  in the second hour 10‑5‑83 17‑19h   120’

2214. Unique 98.1 FM with Veronica guest‑dj's Ruud Hendriks as Rob  Hudson and Erik de Zwart as Paul de Wit 10‑5‑83 19‑24h   300’

2295. Unique FM New Years message at 13h and Peter Vos show 1‑1‑84 13‑14h           35'

2293. New Year on Unique FM 93.1 FM 31‑12‑83/1‑1‑84 Peter de Bruin and Rob Hartholt       62’

2290. Christmas on Unique FM 98.1 Hans Verlaan (ex Caroline) and Ruud Hendriks (Rob Hudson on Caroline) 26‑12‑83 12‑14.05h  125’

Ziet er prachtig uit. leuk. kan niet wachten totdat je ze plaatst !!! :)

Geplaatst

Wij zij op zoek naar programma's van Unique.  Zoveel is er helaas niet...

Vooral de periode 1982-1984 ontbreekt veel. Alles was ook live.. Dus geen tapes overgebleven...

Wie o wie heeft nog Unieke opnamen?

Hier is nog wat te vinden.

Al denk ik dat je ze wel kent.

Deze inhoud is verborgen
  • 2 weeks later...
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

De schoorsteen in Amsterdam Noord is natuurlijk een hele bijzondere periode geweest van Unique.  Ferry van beek kwam met het idee in de zomer van 1983 toen hij een verlaten carbiet zag staan in Amsterdam noord. Met een hele hoge schoorsteen! (Dit terrein is nu geheel in handen van hippe horeca. Want Amsterdam moet expats en "keien"uit het buitenland aantrekken en daarom worden nu gewone Amsterdammers en bedrijven nu uit het havengebied verjaagd ). Maar goed in 1983 konden we dankzij die schoorsteen eindelijk eens af zijn van het probleem dat plaatsing van FM zenders in woonwijken nogal eens overlast veroorzaakte . Een eventueel groter bereik was niet eens de eerste gedachte. In de zomer van 1983 werd voor het eerst daar een zender in een koelkast op 90 meter hoogte gezet.Compleet met een fles champagne voor de opsporingsambtenaren. Na zo'n 2,5 week uitzenden werd dan ook de eerste keer de zender op die hoogte weggehaald. Of de ambtenaren in diensttijd de fles genuttigd hebben zijn we nooit te weten gekomen..Maar vergeten deden we die locatie niet. Weken lang , in oktober 1983, hebben we vele nachten op dat fabrieksterrein gewerkt om de zender veiliger op te stellen . Want niet alleen de RCD kwam wel eens langs maar ook de "concurrentie" Dus werd er gedeeltelijk de trap ( op grote hoogte) weggehaald en de voeding op allerlei slinkse wegen aangelegd. Dusdanig als men de voeding van de fabriek uitzette ( en dat deed de RCD vaak als eerste ) de installatie dan automatisch overging op de spanning van de straatverlichting. Eindelijk ging de "toren" weer aan in begin november. En Unique was weer "overal te horen 24 uren per dag"  Maar op 24 november was het weer zover.

Er werd weer een grote actie uitgevoerd op de distelweg. Ik was er zelf pas later bij. Want ik ging toen eerst naar de studio.Daar liep een tape programma van Menno dekker. Die had het vrolijk over babyopvang terwijl er in noord een grote operatie plaatsvond. Omdat de RCD nu veel meer moeite had om de zender eruit te krijgen bleven we dus nog een hele tijd in de lucht. Daarom stopte ik de tape van Menno na ieder reclameblok en riep de Amsterdammers op naar de Distelweg te gaan. Hoor hier het laatste half uur van de 24 ste november 1983. Voor de zeezender liefhebbers: twee bekende stemmen: Vermeer van Mi Amigo 272 ( met de rij instructies ) en nieuwslezer Wim de Valk die later bij radio Monique terecht kwam..

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door Louis

Geplaatst

Schiet me opeens te binnen dat ,toen we daar in grote getale stonden, een van de jongens een illegaal ingebouwde politie sirene in zijn auto herhaaldelijk liet afgaan.

Geen idee wie dat was...

Geplaatst

De piraten de op dezelfde frequentie zaten werden volledig weggedrukt, wat in Utrecht resulteerde in een enorme scheldpartij.

Geplaatst

Legendarische radio. Heb de 2 docu's nog ergens liggen volgens mij met dit bewuste schoorsteen verhaal waar de laatste opname van afkomstig is. Als je oude Unique opnames  nu luistert mis ik wel zo'n format op de radio heden ten dagen. Zat erg goed in elkaar en luisterde lekker weg.

Geplaatst
  Op 1-10-2019 om 08:27 zei Harm ten Brink:

Schiet me opeens te binnen dat ,toen we daar in grote getale stonden, een van de jongens een illegaal ingebouwde politie sirene in zijn auto herhaaldelijk liet afgaan.

Geen idee wie dat was...

Sirene's, die bouwden we op een printplaatje mbv een artikel uit de ''Electuur''

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

In 1982 stond Radio Unique voor het eerst op de Firato in de Amsterdamse Rai.Al gauw werden we daar weggepest door de gevestigde belangen.We hebben nog even met een busje voor de deur gestaan ( met dank aan Mokkum TV ) maar dat was het toch niet. In 1984 pakten we het beter aan.We mochten Studio apparatuur demonstreren voor een bekend audio bedrijf. Er werden programma's opgenomen waar natuurlijk veel bekenden langskwamen.De programma tape's werden via slinkse wijze naar de studio gebracht. De Firato 1984 was niet alleen een mooie stunt maar ook helaas het sluitstuk van Unique FM in 1984. Terwijl de programma's werden uitgezonden werden we niet 3 maal in de week uit de lucht gehaald maar zelfs 3 per dag!.Het overheidsoptreden nam hysterische vormen. Dat ging zelf met grof geweld.. Zo werd door de ambtenaren van de RCD  een antennemast ruw om geknipt. Deze denderde vervolgens door een een raam bij een buurtbewoner naar binnen. Die liep daardoor levenslange oogletsel op. Het was tekenend hoe er optreden werd. Let wel: andere "vrije "zenders werden toen praktisch ongemoeid gelaten...

In de volgende opname, met Hans van De mark ( Jos Maathof ), komen Leo van de Goot ,Dolf Brouwers en Hans Verlaan ( Ton Lathouwers ) langs.

In de studio werd het nieuws en weer gelezen door Wim De Valk. De datum is niet te achterhalen maar het moet in de laatste week van augustus 1984 geweest zijn.

Deze inhoud is verborgen

Zoek Zoek Zoek..

We zoeken nog naar Hans en Steffie. Zij deden veel telefoonwerk voor ons maar zijn spoorloos...Ze deden ook iets met een 27 mc vereniging in Amsterdam eind 70 er jaren.

Telefoon nummer werkt niet meer..:(

En dan was er Antonio ( Tony ) Bernardus. Woon( de) in Zaandam .Deed iets met gasten regelen voor TV opnames. Had heel veel cassettes met Unique opnamen. Ook niet meer te achterhalen...

Zoek Zoek Zoek...wie weet wat ?

bewerkt door Louis

Geplaatst
  Op 1-10-2019 om 15:30 zei Jaap De Vries:

De zender was tot heel ver te horen weet ik . Woonde in Purmerend luisterde Unique en of Decibel . Unique tot bij Rotterdam te ontvangen in de auto. 

Klopt!

Beide stations konden wij hier (Noord Friesland) overdag ontvangen.

Daarvoor hadden we onze fm-antennes (8 el. Fuba) verticaal gezet i.p.v. horizontaal.

Bij goede fm condities luisterde ik zelfs in de auto naar DB....

Ik moet bekennen dat ik vaker naar DB luisterde...

Hun manier van radio maken sprak mij (iets) meer aan én ze kwamen er hier beter door.

Met een groet,

HA

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 30-9-2019 om 21:16 zei Louis Stuster:

De schoorsteen in Amsterdam Noord is natuurlijk een hele bijzondere periode geweest van Unique.  Ferry van beek kwam met het idee in de zomer van 1983 toen hij een verlaten carbiet zag staan in Amsterdam noord. Met een hele hoge schoorsteen! (Dit terrein is nu geheel in handen van hippe horeca. Want Amsterdam moet expats en "keien"uit het buitenland aantrekken en daarom worden nu gewone Amsterdammers en bedrijven nu uit het havengebied verjaagd ). Maar goed in 1983 konden we dankzij die schoorsteen eindelijk eens af zijn van het probleem dat plaatsing van FM zenders in woonwijken nogal eens overlast veroorzaakte . Een eventueel groter bereik was niet eens de eerste gedachte. In de zomer van 1983 werd voor het eerst daar een zender in een koelkast op 90 meter hoogte gezet.Compleet met een fles champagne voor de opsporingsambtenaren. Na zo'n 2,5 week uitzenden werd dan ook de eerste keer de zender op die hoogte weggehaald. Of de ambtenaren in diensttijd de fles genuttigd hebben zijn we nooit te weten gekomen..Maar vergeten deden we die locatie niet. Weken lang , in oktober 1983, hebben we vele nachten op dat fabrieksterrein gewerkt om de zender veiliger op te stellen . Want niet alleen de RCD kwam wel eens langs maar ook de "concurrentie" Dus werd er gedeeltelijk de trap ( op grote hoogte) weggehaald en de voeding op allerlei slinkse wegen aangelegd. Dusdanig als men de voeding van de fabriek uitzette ( en dat deed de RCD vaak als eerste ) de installatie dan automatisch overging op de spanning van de straatverlichting. Eindelijk ging de "toren" weer aan in begin november. En Unique was weer "overal te horen 24 uren per dag"  Maar op 24 november was het weer zover.

Er werd weer een grote actie uitgevoerd op de distelweg. Ik was er zelf pas later bij. Want ik ging toen eerst naar de studio.Daar liep een tape programma van Menno dekker. Die had het vrolijk over babyopvang terwijl er in noord een grote operatie plaatsvond. Omdat de RCD nu veel meer moeite had om de zender eruit te krijgen bleven we dus nog een hele tijd in de lucht. Daarom stopte ik de tape van Menno na ieder reclameblok en riep de Amsterdammers op naar de Distelweg te gaan. Hoor hier het laatste half uur van de 24 ste november 1983. Voor de zeezender liefhebbers: twee bekende stemmen: Vermeer van Mi Amigo 272 ( met de rij instructies ) en nieuwslezer Wim de Valk die later bij radio Monique terecht kwam..

Deze inhoud is verborgen

De ambtenaren hebben deze fles zeker niet genuttigd. Ik was in 1988 of 1989 voor de tweede keer naar de NAB in Las Vegas gegaan. Er was iemand mee die werkte bij het Ministerie van Economische Zaken. Zijn voormalige collega was ook mee en die werkte bij (toen nog) PTT. En die had weer een collega mee, genaamd Bram. Die Bram had ik nog nooit eerder gezien of gesproken. Toen wij 's ochtends aan het ontbijten waren vroeg Bram aan mij 'Ferry van Beek uit Amsterdam?' Toen ik daar bevestigend op antwoordde zei hij droog 'nog bedankt voor de fles champagne!'. Ik was redelijk met stomheid geslagen en vroeg hem wat hij bedoelde. Hij vertelde toen dat hij bij de RCD had gewerkt en dat het uit de lucht halen van de Unique zender in de schoorsteen op de Distelweg een veelbesproken onderwerp was bij de RCD. De fles champagne, én het bijbehorende briefje, zijn meegenomen naar Nederhorst den Berg (waar de RCD haar HQ had) en daar in een vitrinekast terechtgekomen. Toen ik vroeg hoe hij in hemelsnaam wist dat ik bij Unique betrokken was geweest kwam als antwoord: 'we wisten alles, al jullie telefoons werden afgeluisterd. Voor ons geen geheimen.' We hebben nog leuk nagepraat over die periode. Kennelijk niet alleen gedenkwaardig voor ons als medewerkers maar ook voor de mensen van de RCD. Die schoorsteen. Daar hebben ze het intern nog héél lang over gehad.

Geplaatst
  • Auteur

Ook Hans Knot schrijft daarover..

vrijdag 4-10-2019  11:17 · 

100 jaar radio brachten ook veel opsporingsambtenaren op de been om illegale stations uit de ether te halen. In één van de kranten van 1932 las ik al over een dergelijke inbeslagname. In de tachtiger jaren van de vorige eeuw waren er vele commerciële radiostations illegaal actief en werd het vaak een kat en muisspel tussen de radiomakers en de autoriteiten. Eén van de stations in Amsterdam was Radio Unique waarbij men van allerlei slimme manieren gebruik werd gemaakt om zender en antenne te plaatsen.

Op de foto zie je ambtenaren Gemeente Amsterdam en de PTT nabij de schoorsteen op de Distelweg. Zij waren nodig om een deel van de industriewijk stroomloos te zetten tijdens 1 van de 2 inbeslagnames; de zender schakelde echter niet uit, omdat de stroomtoevoer uit een aan de veerterminal gesitueerde urinoir kwam, afgetakt van de verlichting en via een ingegraven kabel toegevoerd via de bliksemafleiders op de schoorsteen. Uiteraard deden de mannen waarvoor ze werden betaald. Ook dat was 100 jaar radio.

foto Menno Dekker

image.png.34ca9fd64a1a6e53a6327e144aaf5e91.png

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

In feite was Radio Unique het eerste Nederlandse commerciële kabel radio station. Het zou tot eind tachtiger jaren duren totdat het legaal mogelijk was via allerlei juridische omweg constructies ( Radio 10 en Sky Radio ).

De kabel periode van Unique  duurde  van 1978 tot begin maart 1982.Er kwamen heel wat programmamakers voorbij. Ook enkele die er niet meer zijn. In de start periode bijvoorbeeld maakte Ad Roberts programma's die in Sneek werden opgenomen.Maar ook hij raakte net als Rob Hudson en Paul de Wit al gauw betrokken bij Radio Caroline. Maar we hadden ook Tom van de Velden. Bij de zeezenders bekend als Eric Mes. Maar heette in werkelijkheid Eric De Moes. Leerde hem al in 1979 kennen in de aanloop van mijn Mi Amigo 272 periode. In begin 1980 begon hij met nieuwkomer Rob van Schaik op "ons kanaal "op de kabel programma's uit te zenden. Al gauw gingen we in gesprek in cafe Fred Looyen op het Mercatorplein in Amsterdam west..

De reden waarom we afgesproken hadden was omdat Ferry van Beek, Eric de Moes en Rob van Schaik op de zaterdagmiddag van 12 tot 3 dus een zendertje hadden, genaamd Radio Mikado (Ze zaten alle 3 overigens bij de ziekenomroep Radio Domino van het toenmalige Slotervaart Ziekenhuis).

Unique zond gedurende de zomermaanden van 1979 niet uit. We hadden een zomerstop. ( nou ja..de helft van de ploeg zat op zee programma's te doen  ) en we zouden in september weer van start gaan. Op datzelfde kabelkanaal dus...

Rob van schaik  wist dat Menno Dekker bij Unique zat. Hij had hem immers in 1974 samen met Gerard Reitsma (ex RNI) aangenomen bij Radio Lucas 

We zaten met de gedachte om de krachten te bundelen dus het contact met Menno was snel gemaakt. Zodoende werd Tom v.de velden samen met Rob van Schaik in de programmering van Unique geïntegreerd zoals dat heet..

Het Unique avontuur van Tom duurde ook niet lang. Hij ging radio Paradijs voorbereiden.

Tom van Schaik mailde me nog daarover met een pracht verhaal:

"Bij de ziekenomroep Radio Domino in het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam waren al een aantal programma’s van Paradijs opgenomen.

De Belgische Justitie meldde zich onverwachts bij de portier van het ziekenhuis om de studio’s te doorzoeken.

In de studio waren op dat moment Eric en Rob Orsel met opnames bezig.

De portier, dhr Punt , ( we zullen hem nooit vergeten) vroeg de heren om een huiszoekingsbevel. Dit hadden ze niet en gingen weg.

Op dat moment hadden Rob en Eric alle ruimte en tijd om al het bewijsmateriaal via de personeelskeuken en de expeditie het pand uit te smokkelen.

De studio van Radio Domino zat n.l. vlak achter de receptie van het ziekenhuis.

Toen later zowel de Nederlandse als Belgische opsporingsambtenaren met de juiste papieren kwamen was de studio van Radio Domino “schoon”. "

Later dook Eric nog op, in 1991 , bij radio de Amsterdammer.

Daarna is hij  richting het VK gegaan en woonde in Liverpool.

Hij hield zich daar bezig met een ICT opleiding maar kon zijn draai niet echt meer vinden daar.

Rob van Schaik verhuisde in die jaren via Lelystad naar Noordwolde in het NIET Friestalige Friesland en was in juni 2010 begonnen bij Radio Centraal.

Hij had inmiddels met Eric gesprekken over terug komen naar Nederland waarbij Rob wel als eis stelde dat hij dan wel weer programma’s moest gaan maken.

Hij had daar wel zin in.

Zover is het echter niet gekomen.

Tom/ Eric overleed onverwachts op 11 mei 2011 op 54-jarige leeftijd.

Nu terug naar 1980. Tom Van de Velden met een opname gemaakt bij Menno Dekker. 23-03-1980

Deze inhoud is verborgen

En dan ook Rob van Schaik en Tom v.d. Velde van 03-10-1980

Deze inhoud is verborgen

En daar hoort dit ook bij..

07-11-1980

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door Louis

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.