Geplaatst 18 september 20195 jr. Beste vrienden en vriendinnen, Ben maar weer eens m'n archief aan het schonen en kwam deze CD tegen met daarop The Jefferson Airplane die hun album uit 1968 bespraken, "Surrealistic Pillow'. Een prachtig album vind ik. Mooie jaren 60 muziek. Hun eerste hit "White Rabbit" staat er op. Ik kreeg de CD's altijd uit de US tbv Poster. Hier de complete radioshow van het "Album Netword" uit 1993. Het album Surrealistic Pillow moet je effe zelf op Internet opzoeken............. Ik heb het audio via WeTransfer gedaan want Pixel duurt mij veel te lang. "Terug in de tijd". Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 19 september 20195 jr. Hartelijk dank voor deze radioshow, Juul. Een prachtige aanvulling op mijn verzameling van Amerikaanse Radio.
Geplaatst 19 september 20195 jr. Auteur Dag Ben, Leuk dat je de moeite neemt om te reageren. Doe ik het niet voor niks. Ik heb er nog meer, zal ik zo af en toe upoaden. Juul
Geplaatst 20 september 20195 jr. Mooi hoor. Wat klinkt dat toch goed. Beter dan dat opgepompte geluid van tegenwoordig. Prachtig. Ben benieuwd naar wat nog komen gaat. Groeten Cor.
Geplaatst 20 september 20195 jr. Op 19-9-2019 om 18:54 zei Juul: Dag Ben, Leuk dat je de moeite neemt om te reageren. Doe ik het niet voor niks. Ik heb er nog meer, zal ik zo af en toe upoaden. Juul Dat zou ik erg leuk vinden, Juul. Ik luister graag naar radio uit de VS. Zelf heb ik een aantal LP's in de kast staan van Amerikaanse radioshows. Ik hoop de komende jaren de tijd te gaan hebben om deze ook 's te gaan digitaliseren.
Geplaatst 20 september 20195 jr. Auteur OK Ben ja ,je moet er effe tijd voor maken. Ik zal later vandaag wel weer wat uploaden. Ik doe dat via WeTransfer , dat gaat veel sneller dan Pixel merk ik. Maar ik werk nu met KPN kabel samen met een KPN oplossing voor buitengebieden, met een 4G ontvanger. Gaat prima. Heb meestal zo'n 35 Mb. Wij hebben hier niks in het buitengebied. Juul
Geplaatst 20 september 20195 jr. Ik ben een regelmatig gebruiker van wetransfer. Diegenen, die de betaalde wetransfer service gebruiken, hebben sinds afgelopen week 1 TB opslag (was daarvoor 100 Gb). Fijn dat KPN uiteindelijk een goede oplossing heeft geïmplementeerd voor de klanten in de buitengebieden. Er is jaren gezocht naar een goede oplossing, die ook nog betaalbaar moest zijn. Met de komst van 4G is dat realiseerbaar geworden. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik op de glasvezel ben aangesloten en dan heb je meer down/uploadsnelheid dan je echt nodig hebt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.