Spring naar bijdragen

Zoek de verschillen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Ik vond het een bijzondere foto ,omdat we hier twee 'onverenigbare karakters' zien.   Ze konden elkaar niet uitstaan. Tom de rebel, was  anti-establishment  ondanks dat zijn vader dominee was. Of waarschijnlijk wel juist daardoor.

Howard Rose(Jay Jackson, Chrispian St John) was een geboren ondernemer en had minder moeite met de Engelse maatschappij. Schreef enkele boeken en zette allerlei  media bedrijven op . De meeste projecten lukten helaas niet, maar dat is nu eenmaal het lot van een ondernemer.

Hij is veel te vroeg overleden(49). Ging naar het ziekenhuis om galstenen weg te laten halen en kreeg tijdens de operatie een hartaanval. Howard was erg dominant en  daarom niet geliefd aan boord.  Persoonlijk heb ik geen problemen met de 'Head of the departement of News and public affairs gehad.' Trof hem vaak in de kombuis aan voor een 'cup of coffee'.

Hier nog een fragment waarin hij het nieuws leest:

Salut

Leendert

Geplaatst
  Op 26-9-2019 om 16:54 zei Leendert Vingerling:

Tom de rebel, was  anti-establishment

Herinner mij nog een opmerking van Tom,  in juli 1986 tijdens een avond/nacht programma op Caroline Overdrive, dat het hem speet dat Caroline Overdrive niet 24 uur per dag was te beluisteren, zodat je de dag daarop (overdag) naar goede alternatieve muziek kon luisteren i.p.v. naar het (awful) huwelijk van Prins Andrew en Sarah Ferguson, op televisie te kijken.

Op 26-9-2019 om 16:54 zei Leendert Vingerling:

Howard was erg dominant en  daarom niet geliefd aan boord.

Maar wel een erg goede dj/nieuwslezer en ondanks dat hij niet zo geliefd was aan boord van de Ross Revenge, verbleef hij er langer dan zijn totale tijd op de MEBO II, Mi Amigo en de Jeanine.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.