Geplaatst 29 september 20195 jr. Zojuist werd ik door de schrijver Ferry Eden persoonlijk verrast met mijn exemplaar van het nieuwe Mi Amigo boek waaraan ik een bescheiden bijdrage heb mogen leveren in de vorm van veel foto's en zoals Ferry het in het boek noemt "tekstcorrectie en ondersteuning". Wat is het mooi geworden!
Geplaatst 29 september 20195 jr. Op 29-9-2019 om 14:54 zei Albatrosstudio: Zojuist werd ik door de schrijver Ferry Eden persoonlijk verrast met mijn exemplaar van het nieuwe Mi Amigo boek waaraan ik een bescheiden bijdrage heb mogen leveren in de vorm van veel foto's en zoals Ferry het in het boek noemt "tekstcorrectie en ondersteuning". Wat is het mooi geworden! Erg attent van Ferry. Je hebt er dus aan meegewerkt. Hoe komt Ferry bij jou terecht ? Toevallig of kenden jullie elkaar ? Of door de Barneveldse dependance van het 'Zeezender beeld en geluid archief? Meneer Eden heeft voor ingewijden een sterke sub titel gekozen: De Vlaamse 'Tack' van de zeezenders. Ik hoop dat ik honderd word, want ik er komen de laatste jaren zoveel zeezender boeken uit die ik nog moet lezen. En deze wil ik zeker niet missen. salut Leendert
Geplaatst 29 september 20195 jr. Ziet er goed uit met hard kaft. Ik ben erg benieuwd naar de inhoud van het boek. De tekst zou volgens mij alleen "... met het resultaat" moeten zijn.
Geplaatst 29 september 20195 jr. Inderdaad het ziet er veel belovend uit. Kan ik die geschiedenis ook eens tot mij nemen.............hi Op 29-9-2019 om 14:54 zei Albatrosstudio: Zojuist werd ik door de schrijver Ferry Eden persoonlijk verrast met mijn exemplaar van het nieuwe Mi Amigo boek waaraan ik een bescheiden bijdrage heb mogen leveren in de vorm van veel foto's en zoals Ferry het in het boek noemt "tekstcorrectie en ondersteuning". Wat is het mooi geworden! en dat nog wel op "De rustdag", althans dat zeggen ze hier..........
Geplaatst 29 september 20195 jr. Auteur Op 29-9-2019 om 15:28 zei pvanklei: Ziet er goed uit met hard kaft. Ik ben erg benieuwd naar de inhoud van het boek. De tekst zou volgens mij alleen "... met het resultaat" moeten zijn. Ik denk dat beide kan. Op 29-9-2019 om 15:03 zei Leendert Vingerling: Erg attent van Ferry. Je hebt er dus aan meegewerkt. Hoe komt Ferry bij jou terecht ? Toevallig of kenden jullie elkaar ? Of door de Barneveldse dependance van het 'Zeezender beeld en geluid archief? Het laatste Leendert
Geplaatst 1 oktober 20195 jr. Ik wacht met spanning op het boek als Mi-Amigo fan, en zijn loopbaan op radiogebied altijd gevolgd Blijer word ik dat Douwe bijdroeg met o.a . mooie foto's ! Bij deze een dank en mijn waardering Douwe Jean-Pierre Legein
Geplaatst 1 oktober 20195 jr. Ik wacht met smart op het boek, heel benieuwd naar de inhoud. Het ziet er in ieder geval aan de buitenkant leuk uit. Nu benieuwd naar de binnenkant.
Geplaatst 1 oktober 20195 jr. Auteur Op 1-10-2019 om 09:13 zei Jean-Pierre De Zeerover: Ik wacht met spanning op het boek als Mi-Amigo fan, en zijn loopbaan op radiogebied altijd gevolgd Blijer word ik dat Douwe bijdroeg met o.a . mooie foto's ! Bij deze een dank en mijn waardering Douwe Jean-Pierre Legein Dank je man. Ik ken de tekst dus al maar geniet van de foto's en andere illustraties.
Geplaatst 3 oktober 20195 jr. Ferry kennende, heel secuur samengesteld en goed geschreven. Heel veel foto's nog nooit eerder gezien, klasse! Na 40 jaar blijft het uitermate boeiend om dit nog te lezen.
Geplaatst 3 oktober 20195 jr. heb het inmiddels ook ontvangen en vind het een prachtig boek. Misschien kan een andere schrijver van dit soort boeken het eens lezen en daar zijn voordeel mee doen. Want hij heeft het talent van een spannend verhaal een gort droge opsomming van feiten te maken. Persoonlijke mening hoor. F B.
Geplaatst 3 oktober 20195 jr. Op 3-10-2019 om 18:46 zei freddie: heb het inmiddels ook ontvangen en vind het een prachtig boek. Misschien kan een andere schrijver van dit soort boeken het eens lezen en daar zijn voordeel mee doen. Want hij heeft het talent van een spannend verhaal een gort droge opsomming van feiten te maken. Persoonlijke mening hoor. F B. Wie bedoel je? Ik ken behalve Ferry, maar enkele schrijvers van boeken over de Nederlandstalige zeezenders. Auke Kok, Rob Out, Jan- Fre Vos, Bert van der Veer, Peter R. De Vries, Henk van Gelder en Hans Knot. Ik ben er misschien nog een paar vergeten. Wie heeft er van deze schrijvers dan het talent om van een spannend verhaal een gortdroge opsomming van feiten te maken? salut Leendert
Geplaatst 4 oktober 20195 jr. Op 3-10-2019 om 21:24 zei Leendert Vingerling: Wie heeft er van deze schrijvers dan het talent om van een spannend verhaal een gortdroge opsomming van feiten te maken? Je het maakt mij ook wel nieuwsgierig. Bij mij plofte het Mi Amigo boek vanmiddag ook op de deurmat. Ziet er erg mooi uit en leest lekker weg.
Geplaatst 4 oktober 20195 jr. Op 3-10-2019 om 21:24 zei Leendert Vingerling: Wie heeft er van deze schrijvers dan het talent om van een spannend verhaal een gortdroge opsomming van feiten te maken? Ik denk dat ik wel weet wie Freddie bedoeld, maar hij mag het zelf zeggen 😉
Geplaatst 4 oktober 20195 jr. Auteur Op 4-10-2019 om 07:22 zei pvanklei: Ik denk dat ik wel weet wie Freddie bedoeld, maar hij mag het zelf zeggen 😉 bedoelT..……..:-)
Geplaatst 4 oktober 20195 jr. Op 4-10-2019 om 07:22 zei pvanklei: Ik denk dat ik wel weet wie Freddie bedoeld, maar hij mag het zelf zeggen 😉 Ja, reuze benieuwd. Hoewel e.e.a. natuurlijk wel afhangt wat de "bedoeling" is van het schrijven. Soms zijn ( gortdroge) feiten op een rij zinvoller dan een leuk sappig geheel.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.