Spring naar bijdragen

Technisch Schema mengtafel gezocht

Featured Replies

Geplaatst

Hoi,

Ik ben op zoek naar een schema van een mengtafeltje, de DJ mixer van BST, type: rt90pro. Het is wel een oud type, maar de voeding hiervan is defectgeraakt. Om nu een juiste transformator en eventuele verdere reparaties te kunnen uitvoeren ben ik op zoek naar het schema van deze mixer. Wie o wie? Hartelijk dank bij voorbaat!

Rob

Geplaatst
  • Auteur
  Op 12-10-2019 om 13:18 zei Rob Noordt:

Herzien op 18 oktober...

Hoi,

Ik ben op zoek naar een schema van een mengtafeltje, de DJ mixer van BST, type: MRT90pro. Het is wel een oud type, maar de voeding hiervan is defectgeraakt. Om nu een juiste transformator en eventuele verdere reparaties te kunnen uitvoeren ben ik op zoek naar het schema van deze mixer. Wie o wie? Hartelijk dank bij voorbaat!

Rob

• 2 months later...
Geplaatst
  Op 12-10-2019 om 13:18 zei Rob Noordt:

Hoi,

Ik ben op zoek naar een schema van een mengtafeltje, de DJ mixer van BST, type: rt90pro. Het is wel een oud type, maar de voeding hiervan is defectgeraakt. Om nu een juiste transformator en eventuele verdere reparaties te kunnen uitvoeren ben ik op zoek naar het schema van deze mixer. Wie o wie? Hartelijk dank bij voorbaat!

Rob

Ga eens kijken op dit forum

Deze inhoud is verborgen
wel eerst een accountje aanmaken gratis. Daar zal je veel meer kans maken omdat dit forum daar veel geschikter voor is. Daar zitten heel veel mensen die in dat type vak werkzaam zijn of het ooit waren , en daar zit het ook vol van de radio zend amateurs. Dat is meer het publiek wat jij moet hebben ?  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.