Geplaatst 27 november 20195 jr. Van de Golden Radio NL server Radio atlantis Frans nienhuys Men vraagt en wij (6-3-'83) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 november 20195 jr. Die Frans. Werd op latere leeftijd een echte piraat. Was ook te horen op Atlantis-Amsterdam.
Geplaatst 4 december 20195 jr. Auteur Radio atlantis Frans nienhuys Men vraagt en wij (2-1-'83) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 december 20195 jr. Auteur Radio atlantis Frans nienhuys Men vraagt en wij (2-1-'83) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 december 20195 jr. Auteur Oei da's nie goe - ga ik iets anders zoeken Jaap ik heb een top 40 geplaatst in de plaats ervoor onder de kop Radio Veronica - Omroep Fijne dag en groet, Martin
Geplaatst 5 december 20195 jr. Op 5-12-2019 om 13:38 zei martinja: Oei da's nie goe - ga ik iets anders zoeken Jaap ik heb een top 40 geplaatst in de plaats ervoor onder de kop Radio Veronica - Omroep Fijne dag en groet, Martin oke bedankt sinter martinja
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.