Geplaatst 30 december 20195 jr. Op 30-12-2019 om 01:37 zei Radio 199: Dat was omdat die door gebrand was door het vermogen, want die moest aankunnen dan dus niet lukte , fibeglas antenne klaar voor de clico en veel geld. Bijgaand wat detail foto's van de fiberglass mast. Op een foto staan Willem Kraayenbrink( links) en Monique dj Erwin van de Bliek (rechts). Salut Leendert
Geplaatst 30 december 20195 jr. Op 29-12-2019 om 20:23 zei Juul: Ik was een keer met NOS technicus Jan de Jong † aan het werk en ik bediende ook de M15. Dat was daar "not done". als programmamaker mocht je niet aan de apparatuur komen. Cor kwam binnen zeg mij bezig en zei "Alles gaat goed hier zie ik"...................................... Dar had Ad le Comte ook last van Adriaan vd Graaf zoals ie echt heette was NOB technicus maar werkte ook voor de Vara en kon het natuurlijk zelf, maar dat mocht niet. Ad Le Comte was lange tijd de stem van de Vara, en kondigde bvb Kopspijkers aan: Zaterdag avond, Zappen heeft geen zin etc.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.