Geplaatst 9 januari 20205 jr. Ik heb vandaag maar de verschillende nieuwsbronnen gelezen n.a.v. het overlijden van Tom Mulder. We wisten al een aantal dagen dat het er aan zat te komen. En, je kon er op wachten, vele inmiddels bekende d.j.'s zijn "geschokt". Superlatieven komen ze te kort. Noem de heren allemaal maar op, Giel Beelen, Michiel Veenstra, Jeroen Kijk in de Vegte etc. etc. Ze hebben nog net niet met Tom bij Veronica de zeezender gewerkt. Als ik dat soort reacties lees denk ik, "sodemieter op" ( sorry), waar waren jullie dan nadat Tom in 2004 getroffen werd door een hersenbloeding? Ik weet van mijzelf waar ik was al die jaren en ook dat Lex Harding en Erik de Zwart er wel waren. Maar al die "plastic people" zoals ik hier boven schreef......... Dit schrijf ik maar omdat ik wel weet dat Tom gezegd zou hebben; "Goed zo". Ik heb vele jaren met Tom gewerkt, eerst bij Veronica, hij kwam binnen onder z'n arm een band met USA jingles en zei; "draai maar veel jingles", en na Veronica vroeg hij mij bij de TROS. Jonge, jonge wat hebben wij samen met de NOS technici in de studio zitten te monteren aan POSTER, soms dagenlang voor een uur uitzending. En ja, Tom was niet de makkelijkste, je moest hem kennen. Ook ik heb wel bonje met hem gehad. Zelfs een paar jaar geleden nog. Maar altijd kwam het wel weer goed. Daarom bewaren wij, een paar oud Veronica collega's een mooie herinnering aan onze lunch, door Ad Bouman geregeld in Loosdrecht ( Ad, "ik ga Tom wel effe ophalen thuis",). En dan nog 1 keer die mooie foto. Het werd helaas de laatste. Wij blijven Tom herinneren als één van de beter d.j.'s bij Veronica de zeezender.
Geplaatst 9 januari 20205 jr. Op 9-1-2020 om 17:52 zei Juul: Ik heb vandaag maar de verschillende nieuwsbronnen gelezen n.a.v. het overlijden van Tom Mulder. We wisten al een aantal dagen dat het er aan zat te komen. En, je kon er op wachten, vele inmiddels bekende d.j.'s zijn "geschokt". Superlatieven komen ze te kort. Noem de heren allemaal maar op, Giel Beelen Bron: Radio.nl 56 minuten geleden zei Juul:
Geplaatst 9 januari 20205 jr. Auteur Een mooi stukje radio uit de laatste week van Radio Veronica in augustus 1974. Tom was weer even op het oude nest. Samen met Lex haalde hij herinneringen op. ©Stichting Norderney. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.