Geplaatst 15 februari 20205 jr. Populair bericht Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Anthony Parkens uitzending 99 op radio easteave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Athony Parkens 14 mei1983 Radio Eastwave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15 februari 20205 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 15 februari 20205 jr. Auteur Populair bericht RadioEastwaveAnthonyparkinsuitzending100 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 25 maart 20205 jr. Auteur Populair bericht Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Eastwave Joop Verhoof Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 maart 20205 jr. Toch niet de dj van Mi-Amigo! Uur en datum aub Martinjaken Please! Waar is uwen databank al of niet gevuld met ook Bitcons of Coronacoins ? Denk eraan met uw gezondheid , zeer goed nadenken en niet te dicht in de rij staan ! Denk buiten aan de windrichting. Saluukes piratenbroeder ahum piratenbroeder
Geplaatst 27 maart 20205 jr. Jean Pierre, Ik zal Martinja even helpen. Het is een andere Joop Verhoof. Het is niet dezelfde die voor Mi Amigo en Atlantis heeft gewerkt. Als het niet zijn eigen naam is (dat weet ik niet) dan vind ik dat niet netjes van hem om dezelfde bekende naam aan te nemen. De opname is rond de 1 oktober 1984 aan de hand van de gedraaide platen denk ik. Tijdstip 22-23 uur. Met vriendelijke groet, Gerard 27 maart 20205 jr. bewerkt door Gerard van den Ende
Geplaatst 27 maart 20205 jr. Haha ja wist ik dat het de echte niet is Wil Martinja Uit zijn Kot laten komen ! Bedankt om het uit te zoeken Gerard! Zo de vrouwen elk in hun stuk tuin apart bezig, kennelijk beu om in hun Kot te blijven Dag.. We gaan kijken of pixeldrain er zin in heeft.
Geplaatst 28 maart 20205 jr. Auteur Dat was destijds een trend om de naam van een landelijke dj te nemen, die hij waarschijnlijk erg goed vond. Eastwave stond hier 500 meter over de grens - ik heb er in 2 periodes voor gedraaid - 1981 en 1984. Was regelmatig live en een leuke tijd gehad daar
Geplaatst 28 maart 20205 jr. en dan nog 5 of 7 op 7 programma maken op cassette voor WMR toen Je had het duidelijk druk met de stem! ik snap dat door al dat gebral je stem eens iets anders klonk meneer zei dan dat ie wat heesheid had haha maar de Tom Tom club die bleef binnenstromen de pakjes ten huiuze effe goedendag , ben aan het sukkelen tot pillen werken hoop je hier of ook via mail wat programma's toe te zenden ik neem veel op van hot naar her . Veel stations hebben programma's aangepast alhier in Vlaanderen Ook voor verzoekjes bv ook Blijf in uw kot programma of aangepaste titel Tot.....tijd voor Steve England op Atlantis UK Jean-Pierre
Geplaatst 29 maart 20205 jr. Auteur Hey hoi Jean-Pierre, Typen gaat nog, maar minder goed; niet alle vingers willen nog en het gaat langzamer doordat de sturing vanuit m'n hersenen niet lekker gaat. Owjah, ik maakte op een moment in de jaren 80 - vanaf 1982 zo'n 30 programma's - 30 uur per week - het leek een gewone werkweek. Ja, we hebben heel wat heen en weer gestuurd - cassettes. Programma's altijd geweldig op de groep, maar dankzij die groep en dit forum kan ik lekker doorluisteren. Bedankt. Groetje, Martien
Geplaatst 30 maart 20205 jr. dj namen die werden overgenomen van zeezenders (alsook de radionamen van de zeezenders) werd meestal gedaan omdat men dan de jingles kon gebruiken. In het midden van de jaren 60 namen sommigen bij de zeezenders de namen over die ze op jinglepakketten tegenkwamen.
Geplaatst 30 maart 20205 jr. Vanaf 8-1-1989 was Erik Beekman op Radio 819 te horen. Velen dachten ten onrechte dat het dé Erik Beekman ( Bart van Gogh) was die van 17-2-1977 tot 28-2-1977 voor Radio Mi Amigo presenteerde.
Geplaatst 13 april 20204 jr. Auteur Populair bericht Eastwave nonstop Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 april 20204 jr. Auteur Populair bericht Eastwave helpt polen 20.00utot22.00u John de Jong en Ton van der lucht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 25 april 20204 jr. Auteur Populair bericht Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Eastwave John de Jong en Twan van de lucht 18.00 to t20.00 1 januari 1982 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 april 20204 jr. Auteur Populair bericht royaal en eastwave airchecks 16 april1984 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 mei 20204 jr. Op 27-4-2020 om 07:59 zei martinja: royaal en eastwave airchecks 16 april1984 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren er zitten fragmenten tussen van 22 april 84
Geplaatst 13 mei 20204 jr. Volgens mij is dit van alles en een beetje door elkaar. Ik hoor een Royaal jingle op 101.2 Mhz. Ik hoor over de bbq op de Kievitstraat 😀 Als ik me goed herinner ging Royaal pas in 83 op de Kluizerdijk naar 102.9 en was toen de samenwerking met Eastwave ook klaar
Geplaatst 27 mei 20204 jr. Auteur Eastwave helpt polen 20.00utot22.00u John de Jong en Ton van der lucht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 28 mei 20204 jr. Op 27-5-2020 om 07:02 zei martinja: Eastwave helpt polen 20.00utot22.00u John de Jong en Ton van der lucht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren januari 82?
Geplaatst 28 mei 20204 jr. Auteur Populair bericht Eastwave John de Jong en ton van de lucht 18.00tot20.00 1 januari 1982 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 28 mei 20204 jr. Op 28-5-2020 om 07:07 zei martinja: Eastwave John de Jong en ton van de lucht 18.00tot20.00 1 januari 1982 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Martinja, Deze had je al eerder geplaatst en wel op 25 april. Zie draadje hierboven. Gerard
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.