Geplaatst 29 mei 20204 jr. Auteur Zal vandaag weer es verder kijken. Soms wilde Ronnie de opname later nog wel es verbeteren en gaf m opnieuw via de server. Groetje, Martin
Geplaatst 4 juni 20204 jr. Auteur Populair bericht Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Radio Eastwave met Tom van Dauven en Radio Royaal 23-8-82 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 juni 20204 jr. Op 4-6-2020 om 07:20 zei martinja: Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Radio Eastwave met Tom van Dauven en Radio Royaal 23-8-82 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Kan het zijn dat ik hier ook Henk vandervelden hoor met ook fragmenten van 29 aug.82? Zit ook een stukje radio Benelux ertussen
Geplaatst 12 juni 20204 jr. Auteur Ja Hein van der Velden - kan me 'm nog goed herinneren - zat later ook bij Royaal
Geplaatst 16 oktober 20204 jr. Auteur Radio Eastwave aircheck Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 januari 20214 jr. Op 15-2-2020 om 09:48 zei martinja: Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Anthony Parkens uitzending 99 op radio easteave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Athony Parkens 14 mei1983 Radio Eastwave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hallo Martina, Op de 1 of andere manier kan ik nergens deze linken vinden en geeft hij steeds foutmeldingen aan. Is er een link waar ik dit wel kan beluisteren? Groeten, Mariska Zwenger
Geplaatst 31 januari 20214 jr. Auteur Normaal herhaal ik geen uitzendingen, aangezien ik doodziek ben inmiddels, maar ik red het nog. Ik ga voor je wat uitzoeken en nu online zetten. Heb vanmorgen al een flinke hardware storing hier gehad, dus alles is 3 uur later dan normaal. Ik kom wel vaker zoons en dochters van artiesten tegen en een enkeling van een bekende artiest zie ik normaal hier weklijks 's avonds verschijnen, behalve met die suffe avondklok. Ik ga ff zoeken en uploaden. Het is voor mij heel bijzonder dat ik je na 10 jaar tegenkom en nog zeker bedankt voor het meegeven van de cassettes aan Ronnie, daarvoor nogmaals hartelijk dank.
Geplaatst 31 januari 20214 jr. Op 31-1-2021 om 11:37 zei martinja: Normaal herhaal ik geen uitzendingen, aangezien ik doodziek ben inmiddels, maar ik red het nog. Ik ga voor je wat uitzoeken en nu online zetten. Heb vanmorgen al een flinke hardware storing hier gehad, dus alles is 3 uur later dan normaal. Ik kom wel vaker zoons en dochters van artiesten tegen en een enkeling van een bekende artiest zie ik normaal hier weklijks 's avonds verschijnen, behalve met die suffe avondklok. Ik ga ff zoeken en uploaden. Het is voor mij heel bijzonder dat ik je na 10 jaar tegenkom en nog zeker bedankt voor het meegeven van de cassettes aan Ronnie, daarvoor nogmaals hartelijk dank. Ah Martin, ik was er net ook mee bezig. ik laat uiteraard de eer aan jou 😉
Geplaatst 31 januari 20214 jr. Auteur Populair bericht Dank je wel Geert. Ben je heel dankbaar. Normaal red ik dat ook niet met de zorg die ik er hier voor 2 personen, mezelf en moeder erbij heb. Anthony Parkens afgekeurd jingle voorstel radio easteave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Anthony Parkens uitzending 99 op radio easteave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Athony Parkens 14 mei1983 Radio Eastwave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 januari 20214 jr. Op 31-1-2021 om 11:56 zei martinja: Dank je wel Geert. Ben je heel dankbaar. Normaal red ik dat ook niet met de zorg die ik er hier voor 2 personen, mezelf en moeder erbij heb. Anthony Parkens afgekeurd jingle voorstel radio easteave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Anthony Parkens uitzending 99 op radio easteave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Athony Parkens 14 mei1983 Radio Eastwave Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hallo, Ik heb nog contact met ronnie en hoor dat u een fanatieke verzamelaar en oud radio piraat bent. Wat mooi om dit te zien en inmiddels te horen. Dat laatste stukje op de band van 4 minuten ben ik. Na verhalen ben ik hier wel even zoet mee geweest voordat ik kon uitspreken dat ik naar eastwave luisterde😉. Heerlijk om te horen. Heel erg vind ik het dat u ziek bent dat is verschrikkelijk! Ik wens u ook daarom heel veel sterkte in wat komen gaat. Ik hoop dat ik ze via de computer kan downloaden want op de telefoon lukt het niet en anders neem ik ze gewoon op. Mag ik u ontzettend bedanken voor de opnames en de snelle reactie. Ik wens u het allerbeste toe. Mocht ik iemand ooit van info kunnen voorzien dan hoor ik het graag! Groeten, Mariska Zwenger
Geplaatst 31 januari 20214 jr. Bedankt Mariska voor al jouw reacties en MJA: sterkte mijn vriend!! Omni
Geplaatst 1 februari 20214 jr. Auteur Hey hoi Mariska en Omni, Bedankt. Met mijn gezondheid kan Ik nog jaren door rommelen, maar elke dag is een verschrikking en ik eindig op de ic, maar whatever. Ja Eastwave heb ik ook voor gedraaid in 2 perioden. Was een leuke tijd. Kwam daar niet veel dj's tegen in de 2e periode in 1984, aangezien meerderen via band draaiden en ik ook. Toch ben ik veel op en neer gereden. Bijzonder leuk dat je nog contact met Ronnie hebt - een zeer positieve jongen, enthousiast en leuk bezig toen. Daarna weet ik niet meer, heb hem niet meer gezien. Ja, mijn hobby is vrij fanatiek, aangezien het een van de weinige dingen is, wat mij nog boven water houdt en muziek blijft een geweldig iets en een goede therapie. Via een smartphone kun je ook downloaden en luisteren en je kan ook online luisteren, beiden is mogelijk. Via een pc-desktop gaat het het gemakkelijkst. Alles blijft een week online, dus het moet kunnen Groetje, Martin
Geplaatst 26 april 20213 jr. Beste mensen even op Google invullen Eastwave Joop Verhoof en zowaar er komt iets prachtig is dat nu even de oplossing zelf ben ik actief geweest tussen 1983 en 1986 op 3 plaatsen gewerkt techniek en dj en ja dat laatste als Joop Verhoof er was niets met Mi Amigo maar voor mij was hij de man met de goede muziek en toen had men meestal een andere naam aangenomen hihi .Ben nu later nog altijd actief als inspreken van teksten en heb mijn programma Rondje Veldhoven bij Omroep Veldhoven al 32 jr daar actief enz s,avond tussen 18.00 en 19.00 en op zondag van 09.00.. en 10 uur na mij op zondag een oude bekende Theo Erkens ... zo de groeten van (Joop Verhoof ) Chris Coppens Veldhoven ..
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.