Geplaatst 19 februari 20205 jr. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 22 en 23 februari volgen op 24 februari 2020 ivm verblijf in het buitenland
Geplaatst 25 februari 20205 jr. Populair bericht Here is the Tony Allan Breakfast Show from Sunday 21st February 1971 from 0600-0900. The recording came from Fred Bunzl. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 april 20204 jr. Populair bericht Jan-Fré, in het archief van Ad Couwenberg kom ik zo'n 6 uur met opnamen van 21 Februari 1971 tegen (zie onder). De kwaliteit is mooi vind ik. Mocht je interesse hebben, laat dat dan svp weten.
Geplaatst 4 april 20204 jr. Auteur Ha Ben, dank voor het aanbod. Zeker het deel voor 13:00 uur ben ik erg in geïnteresseerd. Als de kwaliteit van jouw (Ad's) opnamen beter is dan wat ik hier heb gepost zou dat ook een mooie toevoeging zijn. Dus als je een keer tijd over hebt..... Fijn weekend en pas goed op jezelf!
Geplaatst 4 april 20204 jr. Populair bericht Bij deze: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 april 20204 jr. Auteur Dank je wel ! Toch nog wat nieuws en de rest van de opnamen zijn van betere kwaliteit, dus ik heb de mijne vervangen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.