Geplaatst 21 februari 20205 jr. Populair bericht Ramsey Lewis Trio – Travel on. Dit nummer kwam eerst uit op de lp in 1964 getiteld ‘Bach to the blues’. In Nederland werd vervolgens een jaar later het nummer ‘Travel on’ gekoppeld als b kantje aan de hitsingle ‘The In crowd’. Bij Radio Veronica was Herman Stok van de VARA in maart 1971 te gast in het programma van Lex Harding en het twee uur durende programma werd afgesloten met ‘Travel on’ als eindtune. Het nummer was trouwens een compositie van Eldee Young en verscheen op het Chess International label. Ramsey Lewis Trio - Travel on. This song first appeared on the album in 1964 titled 'Bach to the blues'. In the Netherlands a year later the song 'Travel on' was linked to the hit single 'The In crowd'. At Radio Veronica Herman Stok of the VARA was a guest on Lex Harding's programme in March 1971 and the two-hour programme ended with 'Travel on' as the final tune. By the way, the song was a composition by Eldee Young and appeared on the Chess International label. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 februari 20205 jr. Leuk Hans, Ik weet het nog "als de dag van gisteren'. Later toen ik bij H'sum 3 "werkte" kwam ik Herman vaak tegen en altijd een aardige en kundige presentator. Gelukkig heb ik de masters nog.
Geplaatst 22 februari 20205 jr. Ik heb nog ergens de H III Mix uitzending (gedeeltelijk?) 888. Mix on H III with Herman Stok and special guest Lex Harding FM 9‑2‑71 68'
Geplaatst 22 februari 20205 jr. Dit is van de meeloop tape in de studio. Kreeg ik van NOS techn. Hage Niehaus †, de vaste technicus van Herman. Hage zou ik later erg veel mee werken. Grappig wel.
Geplaatst 22 februari 20205 jr. Blijft mooi om terug te luisteren en de exstra info er bij maakt het compleet.
Geplaatst 22 maart 20204 jr. Juul, Is van 9 febr 1971 ook het uur tuusen 17.00 en 18.00 compleet bewaard? Die heb ik zeer beschadigd. Rob
Geplaatst 22 maart 20204 jr. Dag Rob, Ik heb helemaal geen 17-18 uur op die datum. Vreemd..............................
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.