Geplaatst 26 februari 20205 jr. RTL France 2 programma's Radio Caroline o.a. uit het archief 2 RTL France podcast programma's opgenomen met de SoundTab stream audio recorder RTL France - 20200214 - 1400-1430 - Sidonie Bonnec & Thomas Hugues - L'incroyable Histoire De Radio Caroline Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren RTL France - 20190630 - 0000-0100 - Georges Lang - Les Nocturnus Du Michael Payternak.President Emperor Rosko Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 februari 20205 jr. Op 26-2-2020 om 01:14 zei Jean-Pierre De Zeerover: RTL France 2 programma's Radio Caroline o.a. uit het archief 2 RTL France podcast programma's opgenomen met de SoundTab stream audio recorder RTL France - 20200214 - 1400-1430 - Sidonie Bonnec & Thomas Hugues - L'incroyable Histoire De Radio Caroline Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren RTL France - 20190630 - 0000-0100 - Georges Lang - Les Nocturnus Du Michael Payternak.President Emperor Rosko Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Bedankt Jean-Pierre De eerste uitzending , had ik nog niet. Met gast Georges Lang, volgens RTL op de 13 februari en als onderdeel van "La journée mondiale de la Radio" Gr, Eric
Geplaatst 28 februari 20205 jr. Auteur Blij dat ik met mijn werk eraan ook jou gelukkig kon maken, Eric Vanaf de westkust Oostduinkerke de regenachtige groeten Of de natte winderige groeten haha+ Kom nu maar niet met de trein ofzo van Rijsel naar Bray-dunes - De Panne op vakantie Brr buiten al een maand slecht weer, gisteren natte sneeuw Vriendelijke groeten, Jean-Pierre
Geplaatst 29 februari 20205 jr. Bedankt weer voor de leuke programma's. Ik zou es graag naar je toe rijden, maar te ziek helaas. En regen en sneeuw, dat hebben we hier ook gehad en regen vaak. Groetje, Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.