Geplaatst 16 maart 20204 jr. Populair bericht Van de Golden Radio NL server RadioWestpoint-TomvanDauvenshow-1981-1982 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 maart 20204 jr. Ergens in december 1981 vanuit de chalet vanaf camping Le Perroquet in Bray Dunes dat langs de grens ligt laten we het dateren voor zover ik me herinner het gedoe van Werner Gerry en de ex Radio Marina programma leider Studio programma in Eindhoven opgenomen geweest op cassette Radio Westpoint Bray-dunes Frankrijk 102.3 FM - 19811200 - Tom van Dauven Show [Tussen duin en polder] Tot uw dienst Jean-Pierre
Geplaatst 19 maart 20204 jr. Tom vernoemt wel diverse frequenties in de opnames. Kan het zijn dat dit een compilatie is van diverse programma's?
Geplaatst 25 maart 20204 jr. ik zou het nu niet weten want het komt van Tom zelf deze opname dus.. tekst bijgevoegd en ook dus ook frequentie dat Tom vermeld en geen tijd om weer op te zoeken of ..te druk te vermoeid
Geplaatst 25 maart 20204 jr. ik denk dat ik dit ooit al eens behandeld heb bij de Golden Radio club of hier en tekst als niemand het aanpaste of in ...opnam is mijn werk nutteloos er was in Bray-dunes 1 frequentie zou kunnen dat 102.3 niet klopt, en ergens rond 101 enz lag gewoon effe die 102.3 FM weglaten uit tekst tot een computer windows 8 valt uit nu, oei effe herstarten tot JP
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.