Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik heb vandaag het veronica lego schip binnen gekregen. Deze heb ik via marktplaats besteld, echter er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Heeft iemand deze in het bezit of kan ik daar aankomen? Alvast bedankt voor de moeite.

Geplaatst
  Op 16-3-2020 om 19:26 zei Onno87:

Hallo allemaal,

ik heb vandaag het veronica lego schip binnen gekregen. Deze heb ik via marktplaats besteld, echter er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Heeft iemand deze in het bezit of kan ik daar aankomen? Alvast bedankt voor de moeite.

Volgens de adverteerder op MP (Elmer uit Wijk bij Duurstede) zit er "een duidelijke handleiding met alle bouwinstructies"  bij. Dit is dus niet zo? 

De oorspronkelijke vraagprijs was €1000. Mijn bod van €200 vond hij te laag. Later zag ik dat de vraagprijs gezakt was naar €300, voor mij nog te hoog. Gr. Bo

image.jpeg.8e808f62a2694215f78015745b302ece.jpeg

image.jpeg

bewerkt door Bo Lus

Geplaatst
  • Auteur

Hallo Bo, dat klopt ik heb hem vandaag binnen zonder gebruiksaanwijzing en maar 1 sticker met de naam Veronica erop. hij reageert niet op de mail. heb er 300 euro voor betaald.

bewerkt door Onno87

Geplaatst
  Op 16-3-2020 om 21:47 zei Onno87:

vreemde situatie. ik wacht de reactie nog even af.

Als je een adres van hem hebt en het is niet te ver weg, zou je hem met een bezoek kunnen "vereren".

Geplaatst
  Op 16-3-2020 om 19:26 zei Onno87:

Hallo allemaal,

Zat er wel de originele doos bij?

Grt,

Peter

Geplaatst
  • Auteur

Hallo Peter, Dat zeker maar mis alleen de gebruiksaanwijzing. 

Hallo Bo, Die heb ik al gemaild maar die hebben nog niet gereageerd. 

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 17-3-2020 om 13:34 zei Onno87:

Hallo Peter, Dat zeker maar mis alleen de gebruiksaanwijzing. 

Hallo Bo, Die heb ik al gemaild maar die hebben nog niet gereageerd. 

Ga naar de website

Deze inhoud is verborgen

Zoek op Veronica en voila.

Deze inhoud is verborgen

Grt,

Peter

bewerkt door pvanklei

Geplaatst
  Op 16-3-2020 om 21:19 zei Bo Lus:

Volgens de adverteerder op MP (Elmer uit Wijk bij Duurstede) zit er "een duidelijke handleiding met alle bouwinstructies"  bij. Dit is dus niet zo? 

De oorspronkelijke vraagprijs was €1000. Mijn bod van €200 vond hij te laag. Later zag ik dat de vraagprijs gezakt was naar €300, voor mij nog te hoog. Gr. Bo

image.jpeg.8e808f62a2694215f78015745b302ece.jpeg

image.jpeg

Belachelijk die bedragen.

Welke oud medewerkers ( volgens Jaap ) waren dat dan?  Van 1960-1974  of later ?

Ik ben trouwens van de Meccano generatie. Lego was-is na mijn tijd.   hi

bewerkt door Juul

Geplaatst
  Op 18-3-2020 om 09:12 zei Juul:

Ik zal eens rondvragen bij de oud collega's

Het 192-museum in Nijkerk had de doos staan. Met een beetje moeite is de tekst op het kaartje op de foto ook te lezen.

image.thumb.jpeg.0fdd31ae148f830eb904eb6608bb40f5.jpeg

Geplaatst
  • Auteur

Nog een vraag weet iemand welke lettertype en grote op het Veronica schip is gebruikt? 

57E0F746-4D47-4C65-B3B9-863465697E54.png

Geplaatst

Dit is wat ik zo gauw kan vinden in ons archief. Kun je de grote afleiden van de duiker?

Zal ook nog even verder kijken.

Juul

foto: ©Stichting Norderney

screen 218.jpg

En ja, nog twee. kun je de plaatsing van het woord goed zien.

screen 218.jpg

screen 219.jpg

bewerkt door Juul

• 1 month later...
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Het heeft even geduurd maar het schip is eindelijk klaar. Helaas toch diverse onderdelen moeten bestellen.

32CA5D42-C3F6-40B3-BB3D-1307F3FD1662.jpeg

DD01AE19-7A7B-439C-BC28-82AC0286AF5A.jpeg

• 1 year later...
Geplaatst

Toch nog vraag zo'n jaartje later op de link vind ik alleen een tekening van het schip maar niet de bouwtekening.

Is iemand die mij die nog kan bezorgen.

BVD

Marc 

Geplaatst
  Op 14-8-2021 om 10:27 zei intenso:

Toch nog vraag zo'n jaartje later op de link vind ik alleen een tekening van het schip maar niet de bouwtekening.

Is iemand die mij die nog kan bezorgen.

BVD

Marc 

Hoi, ik ben op zoek naar hetzelfde en loop ook dood op de link die hierboven staat vermeld. Heb jij ondertussen al bericht?

• 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.