Geplaatst 17 maart 20205 jr. Jammer, maar dat zat erin. Goed dat St Norderney zich richt op 29-30 aug. Wij (St Middenglf) zullen dat waar nodig en mogelijk met uitzend capaciteit ondersteunen.
Geplaatst 18 maart 20205 jr. Auteur En als dat ook niet lukt is er nog wel een volgende datum, 30 sept. En anders maar een jaartje doorschuiven............
Geplaatst 18 maart 20205 jr. Ach Juul, je moet maar zo denken, zelfs het grote Eurovisie SF gaat niet door, ook geen nieuwe datum genoemd. Steeds meer winkels gaan dicht, pleepapier is er niet meer vanwege dat idiote gehamster, dus......
Geplaatst 22 maart 20205 jr. Extra AM zou deze twee dagen rechtstreeks uitzenden via 1332 kHz vanuit Amsterdam. Bart van Leeuwen had al toegezegd een promo in te willen spreken. Vóór mijn vakantie ben ik aan de slag gegaan met een instrumentale versie van 'Everlasting Love' en de akoestische 18 april jingle uit de V.O.O. tijd toen Veronica 30 jaar bestond. Dat is dus allemaal voor niets geweest maar de montage wil ik graag met jullie delen. Het gaat met name om de overgang op '30 waar het tempo afloopt en de akoestische gitaar erin komt. Het slotje, dat niet bestaat, heb ik met kunst en vliegwerk zelf gemaakt. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Onze vakantie op Gran Canaria is overigens minder soepel verlopen door de 'Lock-down' van de Spaanse overheid. We zaten een aantal dagen opgesloten in ons appartement en zijn uiteindelijk met een repatriëringsvlucht teruggehaald naar Nederland. Per saldo hadden we slechts een paar dagen vakantie en naar ons geld kunnen we fluiten. We zitten nu vrijwillig in quarantaine, maar dit even terzijde...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.