Geplaatst 3 april 20205 jr. Luistervoer voor het geval je dit weekend met 'mooi weer' binnen moet zitten: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 april 20205 jr. Bedankt voor alle RNI opnamen, die je de afgelopen periode hier op het forum heb gepost, Jan Fré! Pas vandaag zag ik dat je al sinds midden Februari opnamen aan het beschikbaar stellen bent. Als RNI fan vind ik dat een heel leuk initiatief! Ik weet dat je eerder al opnamen uit 1970 hebt beschikbaar gesteld, maar RNI is voor mij pas echt op het trommelvlies gekomen in 1971. Hartelijk dank!!
Geplaatst 3 april 20205 jr. Op 3-4-2020 om 11:59 zei Albatrosstudio: Tony Allan, twee keer fout één keer goed Douwe, Ik vind dit wel ongenuanceerd overkomen. Taalkundig heb je gelijk, maar misschien dat je het voortaan op een vriendelijkere manier kunt schrijven. En misschien Jan-Fré ook eens ' woordelijk' bedanken voor de moeite die hij neemt om het aan te bieden. Een schouderklopje op zijn tijd doet wonderen. Salut Leendert
Geplaatst 4 april 20205 jr. Ik heb lang geleden gelezen dat het echt Allen is. In mijn bestand met opnames hou ik het ook zo. Rob Ik heb 3 april 21.00 - 22.00 Steve Merike staan. Zal eens goed luisteren. Rob
Geplaatst 4 april 20205 jr. De correcte naam is Tony Allan met een a ! Zijn eigen website was ook www.tonyallan.org Meer over Tony Allan: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 april 20205 jr. inderdaad bedankt Jan -fre voor het plaatsen van al deze RNI opname,s in , 71 ben ik echt zoveel ik kon naar RNI gaan luisteren leuk om deze programma,s terug te horen. Groeten Rob.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.