Geplaatst 11 april 20204 jr. Populair bericht Van de Golden Radio NL server Radio Atlantis Maldegem, 21 tot en met 27 juni 1980 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 april 20204 jr. Populair bericht Op 11-4-2020 om 06:49 zei martinja: Van de Golden Radio NL server Radio Atlantis Maldegem, 21 tot en met 27 juni 1980 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren We komen terug riepen ze in koor op 25.8.74. Echter de zendinstallatie werd nog voor Kerstdag 74 inbeslaggenomen op Gunfleet Tower. Adriaan van Landschoot was in 1979 ook betrokken bij de Magdalena. In 1980 probeerde hij het opnieuw nu vanaf land vanuit Maldegem. Na enkele weken werd Atlantis toch weer inbeslaggenomen. De justitie hielden de studio's in het oog vanuit een gebouw aan de overkant en probeerden zo te achterhalen wie er allemaal meewerkte. De eerste stem die je hoort is Theo VD Velde. Hij is ook één van de mensen die voor zijn medewerking werd veroordeeld. Blijkbaar werden de radiomensen in 1980 nog meer opgejaagd dan in 1974. Deze opname van Walter Beilo moet nodig eens opgesplitst worden want hij slaagde erin zijn opnames te onderbreken met opnames van o.a.radio City tussen 20.57 - 2232 en ook tussen 2807-2917. 21.6: Theo VD Velde Pierre van Gent Tony Houston 22.6 Jo met de Baard Ton Schipper Jo met de Baard 23.6 Pierre van Gent Jo met de Baard Pierre van Gent 24.6 Pierre van Gent 25.6 Theo VD VElde Jo met de Baard 26.6 Jo met de Baard Fred VD Bosch Frans Babbelaar Tony Houston Theo VD Velde Pierre van Gent 27.6 Frans Babbelaar
Geplaatst 17 april 20204 jr. Populair bericht Radio Atlantis Maldegem 102.6 FM - 19800621-22-23-24-25-26-27 - Varia - Diverse DJs Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hier is bovenstaand MET de file MET 2 stukjes Radio City erin van Atlantis Maldegem 102.6 FM - 19800621-27 - 21 Tot Met 27 Juni 1980 - Varia - Diverse DJs LET OP had het foutief weer dezelfde ingevoerd Hierbij onder de correcte bewerkte ZONDER de stukjes van Radio City ! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit kreeg ik in de binnenfile net ingekort, meer kon echt niet van tekst met DJ namen zie Eigenschappen dan Samenvatting-Opmerkingen Invulvakje Diverse.Recorded in Vlissingen by Walter Beilo .TheoVDeVelde-PierreVanGent-TonyHouston° JoMetDeBaard-TonSchipper-Jo°PierreVG-Jo- PierreVG°PierreVG°TheoVDVelde-Jo°Jo-Fred VanDenBosch-FransBabbelaar-TonyHouston- TheoVanDeVelde-PierreVG°Frans Babbelaar Door stukjes uit te halen Radio City op verzoek Bert geen minuten benoemd ook van de diverse stukjes. 17 april 20204 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover foute file heringevoerd en dan de correcte kortere
Geplaatst 17 april 20204 jr. Populair bericht Radio City - 19800600 - Fragment 1.Walter Beilo Uit Vlissingen + DJ - 2.Onbekend [21Tot 27061980] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Bovenstaande de 2 fragmenten die ik uit de Atlantis file haalde die Walter Beilo ooit uploade op de Golden Radio server Of het station toen vanuit Vlissingen of Oostburg uitzond weet ik niet meer! Bert of Walter ex Radio Kompas weten dat beter dan ik! Jean-Pierre
Geplaatst 17 april 20204 jr. Walter meld het volgende: Radio Cty zond uit in de omgeving van Vlissingen en Middelburg op Walcheren Hij maakte er nooit programma's, wel luisterde hij veel met dank aan Walter Beilo Groeten, Jean-Pierre
Geplaatst 22 april 20204 jr. In 73 en 74 waren de studios van Atlantis in Oostburg aan de Nieuwstraat 73. Tegenwoordig is dit nu ook de gemeente Sluis. In 80 waren de studio's van Atlantis aan de andere kant van de grens in Maldegem, dicht bij deelgemeente Adegem van Adriaan van Landschoot.
Geplaatst 26 april 20204 jr. Jammer dat er niet meer Radio Atlantis Maldegem opnames in de omloop zijn
Geplaatst 26 april 20204 jr. inderdaad heel weinig opnames terug te vinden van Atlantis Maldegem 102.6. Maar ik heb toch nog enkele opnames gevonden, soms iets minder van kwaliteit maar ze volgen één van de komende weken, want ik ben volop bezig cassettes digitaal om te zetten.
Geplaatst 1 mei 20204 jr. Na één uur uitzenden kreeg men al telefoon uit Frankrijk met de melding dat Radio Atlantis daar te ontvangen was. Ze zonden ook in stereo. Ik was jammer genoeg toen in het leger en veel te ver om er van te kunnen genieten(Leopoldsburg). Tijdens de weekends kon ik dan mijn hart ophalen. Om 7u werd ik dan gewekt met het geluid van Atlantis. Jammer genoeg heeft men het niet lang vol gehouden. Het politiebureau was rechtover het winkelcentrum waar ze uitzonden. Men kon niet naast de antenne kijken. Die stond er enkele maanden geleden nog op. Ik woonde toen in Maldegem, en kom er nog wel eens.
Geplaatst 1 mei 20204 jr. Op 1-5-2020 om 15:46 zei Ricky: Na één uur uitzenden kreeg men al telefoon uit Frankrijk met de melding dat Radio Atlantis daar te ontvangen was. Ze zonden ook in stereo. Ik was jammer genoeg toen in het leger en veel te ver om er van te kunnen genieten(Leopoldsburg). Tijdens de weekends kon ik dan mijn hart ophalen. Om 7u werd ik dan gewekt met het geluid van Atlantis. Jammer genoeg heeft men het niet lang vol gehouden. Het politiebureau was rechtover het winkelcentrum waar ze uitzonden. Men kon niet naast de antenne kijken. Die stond er enkele maanden geleden nog op. Ik woonde toen in Maldegem, en kom er nog wel eens. Ik zat met hetzelfde probleem, ik zat ook in het leger maar wel in Köln waardoor ik maar enkele keren heb kunnen luisteren.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.