Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In 73 en 74 waren de studios van Atlantis in Oostburg aan de Nieuwstraat 73. Tegenwoordig is dit nu ook de gemeente Sluis. In 80 waren de studio's van Atlantis aan de andere kant van de grens in Maldegem, dicht bij deelgemeente Adegem van Adriaan van Landschoot.

Geplaatst

inderdaad heel weinig opnames terug te vinden van Atlantis Maldegem 102.6. Maar ik heb toch nog enkele opnames gevonden, soms iets minder van kwaliteit maar ze volgen één van de komende weken, want ik ben volop bezig cassettes digitaal om te zetten.

Geplaatst

Na één uur uitzenden kreeg men al telefoon uit Frankrijk met de melding dat Radio Atlantis daar te ontvangen was.

Ze zonden ook in stereo. Ik was jammer genoeg toen in het leger en veel te ver om er van te kunnen genieten(Leopoldsburg). Tijdens de weekends kon ik dan mijn hart ophalen. Om 7u werd ik dan gewekt met het geluid van Atlantis.

Jammer genoeg heeft men het niet lang vol gehouden.

Het politiebureau was rechtover het winkelcentrum waar ze uitzonden. Men kon niet naast de antenne kijken. Die stond er enkele maanden geleden nog op.

Ik woonde toen in Maldegem, en kom er nog wel eens.

Geplaatst
5 uur geleden zei Ricky:

Na één uur uitzenden kreeg men al telefoon uit Frankrijk met de melding dat Radio Atlantis daar te ontvangen was.

Ze zonden ook in stereo. Ik was jammer genoeg toen in het leger en veel te ver om er van te kunnen genieten(Leopoldsburg). Tijdens de weekends kon ik dan mijn hart ophalen. Om 7u werd ik dan gewekt met het geluid van Atlantis.

Jammer genoeg heeft men het niet lang vol gehouden.

Het politiebureau was rechtover het winkelcentrum waar ze uitzonden. Men kon niet naast de antenne kijken. Die stond er enkele maanden geleden nog op.

Ik woonde toen in Maldegem, en kom er nog wel eens.

Ik zat met hetzelfde probleem, ik zat ook in het leger maar wel in Köln waardoor ik maar enkele keren heb kunnen luisteren.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.