Geplaatst 18 april 20231 jr. Auteur Voor wie het 3 jaar geleden gemist heeft bump ik dit draadje nog even met opnamen van de 538 en de 259 50 jaar geleden.
Geplaatst 18 april 20231 jr. Auteur Op 18-4-2023 om 08:36 zei Juul: Of zie ik iets over het hoofd? Ik denk 't Juul. Het is een draadje van drie jaar geleden, waar nog een aantal reacties opkwamen (onder andere een foto van jezelf met een glas bier in je hand). De links staan in de eerste posting van dit draadje. Voor de volledigheid:
Geplaatst 18 april 20231 jr. Op 18-4-2023 om 08:41 zei Ben: Ik denk 't Juul. Het is een draadje van drie jaar geleden, waar nog een aantal reacties opkwamen (onder andere een foto van jezelf met een glas bier in je hand). De links staan in de eerste posting van dit draadje. Voor de volledigheid: Dank Ben. Was ik "gewoon" kwijt...........................Ja dat glas bier was een aardige gimmick bij Veronica. Ik was de enige die niet dronk. En voor de foto ( wat klopt er niet?) ruilden Ad en ik onze drank. Was voor insiders.
Geplaatst 18 april 20231 jr. Populair bericht 18 April 1973.... dag die ik niet snel vergeet. Samen met mijn toenmalige radio maatje Ben van Gool vroeg in de ochtend van Geldrop naar Den Haag met de trein om mee te lopen in de demonstratie, uiteraard (Greatz) portable radio meegenomen en in de trein luisteren naar 259 meter, zeer tegen de zin van de conducteur ("Dat kloten ding AF of je gaat bij de volgende halte uit de trein!!!!!"). Wat was het druk op het Mali veld en we hebben de hele demonstratie meegelopen. Op het Maliveld heb ik bij een standje toen nog de Caroline LP van Lion Keezer gekocht en na de demonstratie, in een beetje druilerige regen, naar de Van Hogendorpstraat 16 waar het kantoor van Radio Caroline was gewandeld en daar werden we ontvangen door Andy Archer die ons heel vriendelijk ontving en waar we een kort, "Sorry boy's, got a lot of things to do", maar heel leuk gesprek hadden, Andy kwam me heel vriendelijk over. Daarna met de trein terug, 1001 dingen om over te spreken samen met maatje Ben en bij thuiskomst, ik dacht iets na 22 uur, had mijn moeder nog eten opgewarmd met de (Brabantse) toevoeging "Ge zalt wel muug zen jonge..." Sweet Memories.... Die nu al weer 50 jaar geleden zijn...... maar in mijn huidige beleving nog net zo zijn al was het gisteren. Groetjes Henk Kruize
Geplaatst 18 april 20231 jr. Op 18-4-2023 om 12:15 zei Juul: Het gekke is dat ik helemaal niet meer weet waar ik was op 18 april. Op vakantie? of aan het werk in de studio in Hilversum?
Geplaatst 19 april 20231 jr. Op 18-4-2023 om 12:15 zei Juul: Het gekke is dat ik helemaal niet meer weet waar ik was op 18 april. Dag Juul, 's Avonds deed je de techniek bij het programma van Will Luikinga. Will vertelt in zijn uur terloops ook nog dat je 's middags bij het concert op 't Maliveld was met o.a Shocking Blue, Golden Earring, The Cats en The Dizzy Man's Band. NB. Voor de liefhebbers. In dat uur van Will Luikinga, 18-04-1973 van 20.00-21.00 uur, draait hij 'Eleanor Rigby' van het album 'Luctor et Emergo' van The Dizzy Man's Band. Nooit geweten dat deze Zaanse groep, toch vooral bekend van vrij kolderieke hits, ook nog tot zoiets muzikaal moois in staat was. Greetz, Everton
Geplaatst 19 april 20231 jr. Ik weet er helemaal niks meer van.............. Ik denk dat er toch iets geks is. Dat programma met Will hebben we dus eerder dan de 18e opgenomen. Hoe kan Will nou weten dat ik op het Malieveld was zoals hij zegt. Ik heb toch het vermoeden dat ik "gewoon" in Hilversum was. Van de kamerdebatten in juni weet ik nog wel alles, zijn ook foto's van. PS. Inderdaad mooi nummer van de DMB. Wij kregen als promo een tape weet ik nog. 19 april 20231 jr. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.