Geplaatst 18 april 20204 jr. Ik kon altijd downloaden van de nog steeds mooie en aangevulde site Pastdaily. Je moest op de naam rechtsklikken, zie de afbeelding. Maar hij downloadt niet meer als je op de naam klikt. Rob
Geplaatst 23 mei 20204 jr. Auteur Ik zal mezelf maar even antwoorden. Oudere opnames met de inhoud in rode tekst lukken wel, nieuwere met de inhoud in witte tekst doen het niet. Ik heb dit Gordon Skene van Pastdaily gemaild en wacht op zijn antwoord. Rob
Geplaatst 29 juni 20204 jr. Oplossing Hi This applies to the Google chrome browser: Before you attempt to play the item in question, right click anywhere on the page bringing up many options, one of which is inspect. Select that, and click network from the options across the top. Then start to play the audio, and you will see the name of the file appear below. Right click its name to open in new tab. In the new tab, simply right click again, to bring up 'save as', which you can then name whatever you like and place anywhere on your computer. It works for most sites, with video as well as audio, liberating lots of stuff. Alan
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.