Geplaatst 28 april 20204 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 28 april 20204 jr. bewerkt door Drumbeat
Geplaatst 8 mei 20204 jr. Ik heb het opstaan en het klinkt toch wel heel prettig. Weer eens wat anders
Geplaatst 8 mei 20204 jr. Auteur Populair bericht Absolute 40s 247m medium wave 08/05/20 Dave Berry: 1641-1700 Claire Sturgess: 1700-1751 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 8 mei 20204 jr. bewerkt door Drumbeat
Geplaatst 9 mei 20204 jr. Populair bericht Opnames van de stream incl de nieuws bulletins 08u-09u - Dave Berry : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 09u-10u - Claire Sturgess : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10u-11u - Jason Manford : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11u-12u - Leona Graham : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 12u-13u - Dave Berry : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13u-14u - Claire Sturgess : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14u-15u - Jason Manford : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 mei 20204 jr. ik heb gisteren een paar keer geluisterd over de de dag, en hoorde dan dezelfde plaat weer. Hoe is het mogelijk toch? Theo
Geplaatst 10 mei 20204 jr. Auteur Hi Radio Tpot, I listened for only an hour, but I was wondering how many times the songs I heard in that time had already been throughout the day. 10 mei 20204 jr. bewerkt door Drumbeat
Geplaatst 11 mei 20204 jr. En dan hier het antwoord op het mysterie van de herhalingen. Op de website van Absolute Radio kun je nog een maand terug luisteren naar Absolute Radio 40s. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Alleen daar staan maar 4 uren....ik heb even een uur van CLairs Sturgess gecontroleerd en inderdaad, gewoon een herhaling, alleen de nieuwsbulletins aan het begin van het uur zijn anders. Weten we dat ook weer
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.