Geplaatst 14 juni 20204 jr. Auteur Populair bericht En de laatste opnames die ik heb: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Iedereen bednkt voor alle correcties. En aanvullingen zijn altijd welkom!
Geplaatst 14 juni 20204 jr. hartelijk dank ,vincent, voor je radio england postings , sommigen [garry stevens ]top kwaliteit, en anderen wat minder maar al met al een mooi overzicht , en natuurlijk had ik graag nog meer boom boom brannigan jerry smithwick en larry dean gehad , wie ik wel de toppers vond van het station , maja thats all folks , gelukkig is ron o queen nog aktief met podcasts, dus hebben we nog altijd een bossjock om naar te luisteren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren nogmaals dank ,vincent,en keep up the good work , he, grtz , kor 14 juni 20204 jr. bewerkt door Kor Sijsling
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.