Geplaatst 26 mei 20204 jr. Populair bericht Is al es een keer eerder online geweest. Ik kwam 'm in deze kwaliteit tegen Unique FM geschiedenis deel 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 mei 20204 jr. Er is een experimentele stream met oude Unique jingles en commercials en muziek uit die tijd, een soort levend museum op onregelmatige tijden online. Probeer het al sinds zondag maar nog geen geluk.... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 26 mei 20204 jr. bewerkt door radiofreak31
Geplaatst 26 mei 20204 jr. Populair bericht Destijds heb ik de originele cassettes besteld ... en grijsgedraaid 🙂 Ook was er destijds een feestweek wegens het 12-jarig bestaan waarin nogal wat Unique geschiedenis voorbij kwam ... Deels heb ik die gedigitaliseerd: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 mei 20204 jr. Auteur Populair bericht Unique FM geschiedenis deel 1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Unique FM geschiedenis deel 3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.