Geplaatst 3 juni 20204 jr. Hallo allemaal heb een klein probleem ik kan sinds kort niet meer uploaden is lastig als ik hier iets wil plaatsen heb verschillende geprobeerd maar ongeveer halverwege stopt deze en moet ik weer opnieuw beginnen maar stopt dan ook weer bovendien gaat het heel erg langzaam iemand misschien een idee? hoor het graag verder heb ik geen probleem met de computer M.v.g John
Geplaatst 3 juni 20204 jr. Zou je iets specifieker kunnen zijn? Op onze site kun je niet uploaden. Dat doe je dus ergens anders, maar waar is uit je bericht niet op te maken. En verder graag zo veel mogelijk details mocht je een bruikbaar antwoord willen krijgen.
Geplaatst 3 juni 20204 jr. Auteur Hoi Harmen ja sorry als ik b.v Tricky Dicky stream van radio 192 en hier wil plaatsen doe ik dit dit uploaden via mediafire en dan hier plaatsen maar gaat nu niet hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel weet ook niet hoe ik het anders moet uitleggen heb er niet zoveel verstand van. M.v.g John
Geplaatst 23 juni 20204 jr. Probeer eens een andere site dan mediafire, bijv. pixeldrain. Heb je het probleem daar ook?
Geplaatst 23 juni 20204 jr. als er hier opnames via mega.nz worden aangeboden moet ik het heel wat keren proberen te downloaden vooraleer het lukt. Een aantal keren is het gelukt. Meestal blijft hij ergens aan 50 % stoppen; De laatste dagen lukt het helemaal niet meer, ook niet na 10 of 20 pogingen
Geplaatst 24 juni 20204 jr. Problemen dus met up- en downloaden. Even een testje: probeer deze eens: https://mega.nz/file/WlQUiLRb#p6VstOuGAS33UPBgK2ArNFxjkXgcJnehC_tZckaLOYk 24 juni 20204 jr. bewerkt door Renegade
Geplaatst 24 juni 20204 jr. Lijkt een verbindingsprobleem met internet? Zelf heb ik dit ook een paar weken gehad en omdat ik het zelf niet kon vinden mijn provider ingeschakeld. Bleek 'een klapperende lijn' te zijn. Nadat KPN dit had opgelost werkte het weer prima.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.