Geplaatst 17 juni 20204 jr. Populair bericht Vanwege m'n zendamateurschap wordt ik om de zoveel tijd verblijd met de nieuwsbrief van AT. En deze vind ik wel erg leuk............... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 18 juni 20204 jr. Op 17-6-2020 om 18:35 zei Juul: Vanwege m'n zendamateurschap wordt ik om de zoveel tijd verblijd met de nieuwsbrief van AT. En deze vind ik wel erg leuk............... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hoe zou zo'n nieuwsbrief " antennes op schip" er in de jaren 60 begin 70 uit hebben gezien... Zou het ook over MG gaan? Ik, en velen anderen betalen veel meer dan jij, waarom krijgen wij zulks leuks niet? Wij krijgen, behalve facturen, helemaal niets.
Geplaatst 18 juni 20204 jr. Ik kreeg hem ook niet, en betaal ook voor beide vergunningen. Wel is deze uitgave altijd te vinden op de site van het AT. Theo
Geplaatst 18 juni 20204 jr. Je kunt je (gratis) abonneren op deze nieuwsbrief, heb ik een paar jaar geleden gedaan en komt 2x per jaar uit.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.