Geplaatst 16 juli 20204 jr. Hallo, Dankzij een zuinig lid van deze community kreeg ik onlangs de jingle 'Eersteweeks' zoals Frits Spits die gebruikte in de Nationale Hitparade (januari '82-oktober '84). Hij had nog enkele andere jingles, ook op basis van de plaat 'Rock Your World (yo ho) van Weeks & Co. Namelijk de openingstune, de Top 10-jingle en de Eén in Nederland-jingle. In 2012 zijn die door SimonFex hier beschikbaar gesteld. Ik heb ze toen gemist en weet niet of hij hier nog is, maar ik kom hem niet meer recent tegen. Dan was er ook nog een jingle 'De Nationale Hitparade en de Nationale Toekomst', volgens mij met een ander bedje. Wellicht heeft iemand anders deze jingles destijds gedownload en wil die alsnog beschikbaar stellen? Dank, Edwin 16 juli 20204 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 16 juli 20204 jr. Populair bericht Op 16-7-2020 om 09:29 zei rauhfaser: Dan was er ook nog een jingle 'De Nationale Hitparade en de Nationale Toekomst', volgens mij met een ander bedje. Deze jingle zoek ik ook nog. Hierbij de jingle uit een opname: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het muziekje is Emergency van The Whispers Grt, Peter
Geplaatst 17 juli 20204 jr. Auteur Op 16-7-2020 om 17:13 zei pvanklei: Deze jingle zoek ik ook nog. Hierbij de jingle uit een opname: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het muziekje is Emergency van The Whispers Grt, Peter Dank Peter!
Geplaatst 20 juli 20204 jr. Auteur Populair bericht Op 16-7-2020 om 17:13 zei pvanklei: Deze jingle zoek ik ook nog. Hierbij de jingle uit een opname: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het muziekje is Emergency van The Whispers Grt, Peter Hallo Peter (en andere geinteresseerden), Hier de bewerkte versie. Edwin Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 juli 20204 jr. Leuk om dit allemaal te horen zeg, zelf ben ik al jaren op zoek naar de jingle 'Daar is het gat van de deur' ingesproken door Robert ten Brink (?) met zéér lage stem ook uit die periode. Groeten, Arnold.
Geplaatst 21 juli 20204 jr. Auteur Op 21-7-2020 om 08:16 zei Bosmeester: Leuk om dit allemaal te horen zeg, zelf ben ik al jaren op zoek naar de jingle 'Daar is het gat van de deur' ingesproken door Robert ten Brink (?) met zéér lage stem ook uit die periode. Groeten, Arnold. Inderdaad, dat is er ook zo eentje !
Geplaatst 22 juli 20204 jr. Populair bericht Op 21-7-2020 om 08:16 zei Bosmeester: Leuk om dit allemaal te horen zeg, zelf ben ik al jaren op zoek naar de jingle 'Daar is het gat van de deur' ingesproken door Robert ten Brink (?) met zéér lage stem ook uit die periode. Groeten, Arnold. Hierbij de jingle uit een opname: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Grt, Peter
Geplaatst 22 juli 20204 jr. Auteur Op 22-7-2020 om 08:41 zei pvanklei: Hierbij de jingle uit een opname: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Grt, Peter Hartelijk dank weer Peter. En dan is natuurlijk de volgende vraag weer: welke muziek is voor het bedje gebruikt? Wie o wie? Groet, Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.