Geplaatst 20 juli 20204 jr. Populair bericht Cleaned by Oldies 45 Een uurtje zeilrace - destijds een uniek evenement van Radio Veronica Veronica-19710614-0000-0436-WillLuikinga-RobOut-Zeilrace Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 20 juli 20204 jr. Populair bericht Ik weet nog dat we op 12 juni kwamen en vrij snel live gingen. Ad en ik waren voor de techniek samen met de collega's van boord en we draaiden verschillende "shifts". Was erg leuk, redelijk glad zeetje geloof ik. Dus heeeeel veeel uren. En mooie jingles ingezongen door Klaas en Ilona Karrsemeijer. ©Stichting Norderney Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20 juli 20204 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 24 juli 20204 jr. Op 20-7-2020 om 19:01 zei Juul: Ik weet nog dat we op 12 juni kwamen en vrij snel live gingen. Ad en ik waren voor de techniek samen met de collega's van boord en we draaiden verschillende "shifts". Was erg leuk, redelijk glad zeetje geloof ik. Dus heeeeel veeel uren. En mooie jingles ingezongen door Klaas en Ilona Karrsemeijer. ©Stichting Norderney Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Als het goed is, zie ik daar een hengel tegen de reling staan. Werd er nog wat gevangen in die dagen?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.