Geplaatst 21 juli 20204 jr. Populair bericht van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie V.R.O.H. Hamont - co co wilems Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren V.R.O.H. Hamont - cor van dale Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 juli 20204 jr. Auteur Populair bericht V.R.O.H. Hamont - henk van meersun Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 23 juli 20204 jr. Auteur Populair bericht V.R.O.H. Hamont - john van vooren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 juli 20204 jr. Auteur V.R.O.H. Hamont - joop op zolder show 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren V.R.O.H. Hamont - leo de groot Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 25 juli 20204 jr. Auteur V.R.O.H. Hamont - nico van brabant Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren V.R.O.H. Hamont- joop op zolder show Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 juli 20204 jr. Auteur Volgens mij waren ze begin 1980 ergens Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 27 juli 20204 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 28 juli 20204 jr. Zeg Collegas, EastWave en Royaal heb ik in beeld, maar waar zat dan VROH hamont?
Geplaatst 29 juli 20204 jr. Auteur Weet ik ook niet, nooit gevraagd - zou het kunnen navragen als je daar echt belang in stelt
Geplaatst 8 augustus 20204 jr. heeft niemand dan een datum of uur? als muziek uit 1985 is ...zijn ze uit 1985 ?
Geplaatst 8 augustus 20204 jr. V.R.O.H. Hamont - Nico van Brabant = V.R.O.H. Hamont 104.5 FM - 19850000 - 2100-2200 - Nico van Brabant - Middenavondshow Op een woensdag Van 2100-2200 uur de Middenavondshow Draait oude muziek 8 augustus 20204 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
Geplaatst 8 augustus 20204 jr. V.R.O.H. Hamont - Leo de Groot + V.R.O.H. Hamont - 19850000 - 2100-2000 - Leon de Groot - De Avond Mix Misschien rond Maart 1985 Dit programma is deze keer niet op maandag maar op een donderdagavond en voor deze keer een keertje een andere naam gekregen Ik hoor Leon! niet Leo ! 2100-2200 en programma is De Avond Ene Peter van Egd zoiets ligt in het ziekenhuis die om 2200 zou uitzenden de naam valt ook van Kees de Rooi of Rooy Modern Talking hoor ik met your my heart .. en Leon vertelt dat hij de nieuwste plaat nu in bezit heeft maar de volgende keer draait enz 1985 is voor mij het jaar van de 2 platen en denk voorjaar : You Can Win If You Want 1985 binnenkomst 11-5-1985 info internet. 8 augustus 20204 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
Geplaatst 8 augustus 20204 jr. V.R.O.H. Hamont - Co Co Wilems = V.R.O.H. Hamont 104.5 FM - 19850000 - 2000-2100 - Co Co Wilems - Triple play op maandagavond en vervangt Bert de Zwart Draait oude platen -------------------------------- Ben eruit draait: Magazine 60 - Don Q.....uit 1985 V.R.O.H. Hamont - Cor Van Dale = V.R.O.H. Hamont 104.5 FM - 19850000 - Cor Van Dale - Nonstop Muziek Dit is Nonstop Muziek, heb tot nu toe geen verdere gegevens ik neem aan uit 1985 ----------------------------------------------------------------- V.R.O.H. Hamont 104.5 FM - 19850000 - 2300-2400 - Henk Van Meersun - Easy Listning ook al op maandag, komt van een tape met maandag programma's deze die hier aangeboden worden ook andere bv op een donderdag Ik denk dat Ronnie van het Brabants Archief het ooit vermelde aan Martinja toen hij het digitaliseerde, ook jij Martinja hielp digitaliseren voor Ronnie en de GR Club en bood deze programma's aan Ondanks mijn MG ziekte is mijn geheugen keitof! ---------------------------------------------------------------------------------- V.R.O.H. Hamont 104.5 FM - 19850000 - 2200-2300 - John Van Vooren in Henk zijn programma vermeld hij John van Vooren en dus is het 2200-2300 uur ------------------------------------------------------------------------------- V.R.O.H. Hamont- Joop op zolder show 2 = V.R.O.H. Hamont 104.5 FM - 19850000 - 2000-2100 - Joop Op Zolder Show 2 [Op Maandag] ------------------------------------------------------------------------------------- V.R.O.H. Hamont- Joop op zolder show = V.R.O.H. Hamont 104.5 FM - 19850000 - 2300-2400 - Joop Op Zolder Show ______________________________________________ Adres in programma vermeld is in 1985 Dijk 37 in Hamont-Achel. Ik sluit hiermee af Martinja mag zijn, databank updaten want die lekt ! hahaha Groeten vanaf een te warme voor mij Vlaamse westkust in vogelvlucht 2,5 km van de Noordzee 8 augustus 20204 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
Geplaatst 9 augustus 20204 jr. Auteur Martin update dankzij dit forum dagelijks zijn dabate Jean-Pierre, allleen ik kan niet goed meer typen. Het ging als volgt: Ronnie verzamelde alles en nam alles op met een klein mobiele cassetterecorder op batterijen. Dat kwam meteen op een stick terecht die eraan hing en die cassetterecorder zette het meteen over op mp3. Hij sloot 'm op z'n laptop of computer aan en klaar. Ik heb het ding ooit bij 'm thuis gezien Jean-Pierre. Groetje van een zieke Martin met hier enorm hete temperaturen.
Geplaatst 10 augustus 20204 jr. Dank voor de info inderdaad had je me al eens gemeld, mooi zo zie je maar hoeveel moeite er gedaan word voor de opnames en dan hier te download. ode aan iedereen die meewerlte Warmte hier vandaag de grote test met de nieuwe airco uit 2019 nu in gebruik 1e keer werkte prima, helaas na 3 uur had ik een klein emmerke water opgevangen balen maar op naar de grote airco in de living Je weet nog de kast met vissers vaartuig in glazen kast, Martin toen je hier was je nog getoond Wel daar hangt ie Gelukkig geen water eruit werkte prima ondanks nieuw probleem , tevreden toch gestopt s'avonds kwam koele weer eventjes aan de kust de achterdeur vliegdeur en normale deur open zodat normale koelte als dat er al is binnen kon. wind uit het oosten al is het een zuchtje is goed, alles welkom jr hebt niks voor niks en dus...tot om 0400 uur de deuren toe en ik naar bed afgelopen nacht goed geslapen en hoop zo dadelijk nu ook koelte best tussen, 0400-0700 maar ik moet ook nog slapen en vrouw wil dat de deur gesloten is liever zo dan s,nachts urenlang woelen en wakker liggen tot s'morgens en overdag dan versleten hou je goed in hert hete Eindhoven s'avonds nog naar Studio40 geluisterd naar Henk met zijn hitmuseum Zo voel ik nog dat ik in je buurt ben haha of ik zogezegd in Eindhoven Hou je taai en benieuwd of er hier V.R.O.H jongens op dit forum zijn Jean-Pierre
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.