Geplaatst 22 juli 20204 jr. In 1993 werd in de Top 40 deze filler gebruikt. Het is waarschijnlijk library. Heeft iemand een idee wat deze Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren is? Grt, Peter 22 juli 20204 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 22 juli 20204 jr. Auteur Oeps, ik ben er al achter. De track is ook gebruikt voor de opening van RTL Veronique in 1989. Het is Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren van het KPM label. Grt, Peter
Geplaatst 23 juli 20204 jr. Op 22-7-2020 om 15:12 zei pvanklei: Hi Peter, The lp heb ik in Flac als je interesse hebt. KPM 1299 - Graham De Wilde - Classical Fusion (1983) Laat maar weten Dyo Aussieland , ik ben er al achter. De track is ook gebruikt voor de opening van RTL Veronique in 1989. Het is Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren van het KPM label. Grt, Peter
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.