Geplaatst 31 juli 20204 jr. Hallo, Vandaag is deel 25 van de serie Radioreuzen van Bert Kranenbarg online gekomen, met mooie herinneringen van maar liefst 14 uiteenlopende collega's. . Helaas beschik ik niet over de mogelijkheden om dit te downloaden. Iemand? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Edwin
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Populair bericht hier issie Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Heeft misschien iemand de lange versie van 2 uur ? Zie het artikel op mediapages. Rob
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Installer gPodder en je kan het ook zelf: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Populair bericht Ik heb het gehoord, maar wat een loftuitingen ! Veel terecht, maar ik miste toch wel wat mensen. En ik weet niet of Bert die "bereikt" heeft. Met name miste ik wat oud Veronica zeezender collega's. En daar is Tom toch z'n loopbaan begonnen. Nu hebben Ad en ik maar wat gezegd. En ik met name over het feit dat Tom niet de makkelijkste was in de "omgang". Ja, Jeroen van Inkel zei er ook iets over. En dat heeft toch wel ook een beetje z'n loopbaan getekend bij de mensen die 'em heel goed gekend hebben. Ik miste ook bijvoorbeeld oud NOB technicus en latere Poster producer Pieter Leen. En nog wel een paar mensen, van een paar weet ik dat ze niet bereid waren om deel te nemen. Maar afgezien van alles, als ik mij zelf in de rol van luisteraar van toen verplaats en ook nog als professionele radiomaker dan was Tom een meer dan prima d.j. ! Laten we de rest dan maar "wissen". Hij is veel te voeg overleden en ik bewaar ondanks m'n kritische woorden goeie herinneringen aan een lunch die we nog hadden in Loosdrecht nu ruim een jaar geleden. Daar was Tom weer terug in de tijd en het voelde goed! 31 juli 20204 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 augustus 20204 jr. Populair bericht Op 31-7-2020 om 12:55 zei RobMesander: Heeft misschien iemand de lange versie van 2 uur ? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De lange versie.
Geplaatst 1 augustus 20204 jr. Powermusic, Dit is helaas niet de goede. Hier zit op het eind alleen een aankondiging in. De goede van 2 uur bevat ook o.a. programmafragmenten met Klaas Vaak. Zie Mediapages. Rob
Geplaatst 1 augustus 20204 jr. Rob, "De volledige montage inclusief programmafragmenten verschijnt donderdag na de uitzending als aflevering 25 in de podcastserie RadioReuzen." De 2 uur versie bestaat niet.
Geplaatst 1 augustus 20204 jr. Bedankt Vincent. Dan heb ik het verkeerd begrepen. Staat van 16 tot 18 genoemd op Mediapages, vandaar. Rob
Geplaatst 2 augustus 20204 jr. Populair bericht Dit is de podcast-versie. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.