Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hallo,

Vandaag is deel 25 van de serie Radioreuzen van Bert Kranenbarg online gekomen, met mooie herinneringen van maar liefst 14 uiteenlopende collega's. . Helaas beschik ik niet over de mogelijkheden om dit te downloaden. Iemand?

Deze inhoud is verborgen

Edwin 

• rauhfaser changed the title to Eerbetoon Tom Mulder. Wie kan digitaliseren?
Geplaatst
  • Populair bericht

Ik heb het gehoord, maar wat een loftuitingen !  Veel terecht, maar ik miste toch wel wat mensen. En ik weet niet of Bert die "bereikt" heeft. Met name miste ik wat oud Veronica zeezender collega's.  En daar is Tom toch z'n loopbaan begonnen. Nu hebben Ad en ik maar wat gezegd.

En ik met name over het feit dat Tom niet de makkelijkste was in de "omgang". Ja, Jeroen van Inkel zei er ook iets over. En dat heeft toch wel ook een beetje z'n loopbaan getekend bij de mensen die 'em heel goed gekend hebben.

Ik miste ook bijvoorbeeld oud NOB technicus en latere Poster producer Pieter Leen.

En nog wel een paar mensen, van een paar weet ik dat ze  niet bereid waren om deel te nemen.

Maar afgezien van alles, als ik mij zelf in de rol van luisteraar van toen verplaats en ook nog als professionele radiomaker dan was Tom een meer dan prima d.j. ! Laten we de rest dan maar "wissen". Hij is veel te voeg overleden en ik bewaar ondanks m'n kritische woorden

goeie herinneringen aan een lunch die we nog  hadden in Loosdrecht nu ruim een jaar geleden.

Daar was Tom weer terug in de tijd en het voelde goed!

screen 363.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst

Powermusic,

Dit is helaas niet de goede. Hier zit op het eind alleen een aankondiging in.

De goede van 2 uur bevat ook o.a. programmafragmenten met Klaas Vaak. Zie Mediapages.

Rob

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.