Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

GOEDEMORGEN BEN dit word heerlijk genieten hoor reuze bedankt hiervoor

groetjes romy

Geplaatst

Bedankt, Ben. Leuke herinneringen aan oude nationale hitparaden en veel informatie.   Ik kijk uit naar de volgende uitzendingen.  

Groeten, Hendrik

Geplaatst

Bedankt Ben voor de nationale hitlijsten. Ik hoor ze graag! Hopelijk kunt u hier in de toekomst  meer nationale hitparaden aanbieden ( uw eigen of met Felix ). Heel erg bedankt

Groeten, Hendrik

Geplaatst
  Op 30-10-2020 om 17:12 zei Zeitreise:

Bedankt Ben voor de nationale hitlijsten. Ik hoor ze graag! Hopelijk kunt u hier in de toekomst  meer nationale hitparaden aanbieden ( uw eigen of met Felix ). Heel erg bedankt

Groeten, Hendrik

Fijn om te lezen, Hendrik. Er komen 'r nog twee en dan is het op. Ik maak sinds 2010 geen radioprogramma's meer.

Geplaatst

Leuk om te lezen, Romy. Ik heb er indertijd veel plezier aan beleefd om de programma's te maken.

Geplaatst

Nogmaals bedankt, Ben. Ik heb er al de helft van gehoord, maar ik heb nog een paar uur te gaan.

Groeten, Hendrik.

• 2 years later...
Geplaatst

Waw wat was dat toen een hoop Los Goud!

Golden Radio Bestond toen lees ik hier 17 jaar

Nu 20 jaar viering...maar ik begin me een ouder manneke te voelen

Waar zijn die jaren naartoe

omroep Spakenburg met Los Goud en Ben

Maar bij mij begon het als kind en tiener met een uitweg naar Radio Luxemburg

Radio Uilenspiegel en Veronica en dan volgde de rest

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.