Geplaatst 11 augustus 20204 jr. Populair bericht Op dinsdag 25 juni 1974 kwam radio Veronica op bezoek in Volendam, locatie Europaplein. Ondanks een fikse stroomstoring in het begin van de dag, zijn de opnames toch gelukt. Na mijn werk ben ik daar natuurlijk zo snel mogelijk naar toe gegaan en heb een paar foto's gemaakt. Achteraf denk je dan waarom niet meer. Zuinigheid met filmrolletjes waarschijnlijk. Er zijn toen geloof ik 19 plaatsen bezocht. Toch kan ik weinig foto's van dit gebeuren op het net terugvinden. Liggen waarschijnlijk, net als bij mij het geval was, in het donker op zolder. Alle foto's zitten in het pdf bestand via Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Nog 4 25-06-1974 Europaplein Volendam mobiele studio Radio Veronica 11 augustus 20204 jr. bewerkt door cdb
Geplaatst 11 augustus 20204 jr. Wat leuk toch weer die foto's ik ben denk ik zo rond 1976 ,1977 ooit eens naar een soort camping tour geweest toen ze nog maar 1 uur uitzending hadden op Hilversum 3 kwamen ze in zomer langs campings in Nederland wij zijn toe via de beroemde tiener tour naar toe gegaan ook maar eens op zolder gaan kijken ook toen foto's gemaakt . M.v.g John
Geplaatst 12 augustus 20204 jr. Bedankt voor het delen cdb! Ik was er bij op 15 juni 1974, maar heb geen foto's gemaakt. Dit haalt de sfeer van die dag weer helemaal terug. Hans
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.