Geplaatst 27 september 20204 jr. Populair bericht Uit het Playa de Aro archief een tape van Paul de Haan en Hans Knot voor Radio Mi Amigo op 31-8-1977. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 28 september 20204 jr. Hallo Douwe, Deze link is dezelfde als de Radio London link, een paar berichten omhoog. Vriendelijke groet, Jan
Geplaatst 29 september 20204 jr. Auteur Dag Jan, Ik zie het. Vreemd - of veelzeggend - dat al 3 mensen mij hebben bedankt en al 9 mensen de posting leuk vonden.
Geplaatst 29 september 20204 jr. Auteur Op 29-9-2020 om 19:49 zei Juul: Dat zijn de "maakt niet uit" downloaden maar mensen? Precies Juul..........hebben hebben hebben
Geplaatst 30 september 20204 jr. Populair bericht Op 29-9-2020 om 19:45 zei Albatrosstudio: Dag Jan, Ik zie het. Vreemd - of veelzeggend - dat al 3 mensen mij hebben bedankt en al 9 mensen de posting leuk vonden. Douwe, aangezien de link beperkt werkt haal ik het zeker en graag binnen, als ik dat niet doe ben ik te laat 😉 Lees ik later dat de link hetzelfde is, ja pech toch. Ik maak altijd dankbaar gebruik van de aangeboden items ☝️ Mvg Martien
Geplaatst 30 september 20204 jr. Op 29-9-2020 om 19:49 zei Juul: Dat zijn de "maakt niet uit" downloaden maar mensen? En alles wat ik download, beluister ik. Nu dus een enorme lange luisterlijst, maar die is ook wel es erg kort geweest of leeg.
Geplaatst 30 september 20204 jr. Op 29-9-2020 om 19:45 zei Albatrosstudio: Vreemd - of veelzeggend - dat al 3 mensen mij hebben bedankt en al 9 mensen de posting leuk vonden. Mss is niet meer dankbaar zijn en toch binnenhalen dan een optie? Op 30-9-2020 om 05:08 zei martien: Douwe, aangezien de link beperkt werkt haal ik het zeker en graag binnen, als ik dat niet doe ben ik te laat 😉 Lees ik later dat de link hetzelfde is, ja pech toch. Ik maak altijd dankbaar gebruik van de aangeboden items ☝️ Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Want niet hebben is niet luisteren. Op 30-9-2020 om 07:21 zei martinja: En alles wat ik download, beluister ik. Nu dus een enorme lange luisterlijst, maar die is ook wel es erg kort geweest of leeg. Hier gaat het ook zo, als mens van de werkende klasse (in mijn geval dan) is er niet altijd de tijd en de mogelijkheid om bestanden van zeezenders te luisteren. Op 29-9-2020 om 19:49 zei Juul: Dat zijn de "maakt niet uit" downloaden maar mensen? Maakt ons juist heel veel uit... daarom zijn we ook dankbaar.
Geplaatst 30 september 20204 jr. Op 30-9-2020 om 09:42 zei Geert M.: Mss is niet meer dankbaar zijn en toch binnenhalen dan een optie? Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Want niet hebben is niet luisteren. Hier gaat het ook zo, als mens van de werkende klasse (in mijn geval dan) is er niet altijd de tijd en de mogelijkheid om bestanden van zeezenders te luisteren. Klopt, ik denk dat ik nog wel jaren vooruit kan met afluisteren, ben chauffeur en luister alleen maar oude programma's, zo ben ik al een jaar met mi amigo bezig want ik nog zoveel niet gehoord, dat gaat straks ook met Caroline gebeuren. Kortom als je het niet download ben je vaak te laat, dus inderdaad Juul snel alles binnen halen of te wel: graaien graaien, ik en denk velen zijn dat met mij eens ☝️ Maar natuurlijk zijn we iedereen dankbaar die wat dan ook beschikbaar stelt 😎 Mvg Martien 53 minuten geleden zei Geert M.: Maakt ons juist heel veel uit... daarom zijn we ook dankbaar.
Geplaatst 30 september 20204 jr. Op 30-9-2020 om 10:40 zei martien: ben chauffeur en luister alleen maar oude programma's Kijk dat bedoelde ik nu net met de werkende klasse. Ik ben ben dan weer buschauffeur en je kan je dan wel voorstellen dat bv. de jeugd voor een heel ander soort muziek vragende partij is.
Geplaatst 30 september 20204 jr. Auteur Op 30-9-2020 om 09:42 zei Geert M.: Mss is niet meer dankbaar zijn en toch binnenhalen dan een optie? Blijven er 9 van de 13 die hem ook nog leuk vinden over. Sans racune
Geplaatst 30 september 20204 jr. Op 30-9-2020 om 10:40 zei martien: Klopt, ik denk dat ik nog wel jaren vooruit kan met afluisteren, ben chauffeur en luister alleen maar oude programma's, zo ben ik al een jaar met mi amigo bezig want ik nog zoveel niet gehoord, dat gaat straks ook met Caroline gebeuren. Kortom als je het niet download ben je vaak te laat, dus inderdaad Juul snel alles binnen halen of te wel: graaien graaien, ik en denk velen zijn dat met mij eens ☝️ Maar natuurlijk zijn we iedereen dankbaar die wat dan ook beschikbaar stelt 😎 Mvg Martien Snap ik Martien. Ik vind het wel altijd jammer als mensen effe snel downoladen zonder een reactie te geven. En ik denk dat Douwe dat ook bedoeld. Maar noteer dan wel wie de upload gedaan heeft of waar je het hebt gedownload. Anders weet niemand over enige tijd "wie, wat, waar,................" Tenminste zo deed ik het in het verleden. En ik heb er nu heel veel profijt van. Zoiets als dit?
Geplaatst 30 september 20204 jr. Op 30-9-2020 om 19:43 zei Juul: Snap ik Martien. Ik vind het wel altijd jammer als mensen effe snel downoladen zonder een reactie te geven. En ik denk dat Douwe dat ook bedoeld. Maar noteer dan wel wie de upload gedaan heeft of waar je het hebt gedownload. Anders weet niemand over enige tijd "wie, wat, waar,................" Tenminste zo deed ik het in het verleden. En ik heb er nu heel veel profijt van. Zoiets als dit? Juul, ik begrijp wat je bedoeld, persoonlijk klik ik op bedankt maar soms ligt het heel lang op de plank en tijd heb om het te beluisteren, dus een inhoudelijke reactie wordt dan vrij lastig. Nogmaals ik waardeer iedere aanbieding bijzonder. Mvg Martien
Geplaatst 30 september 20204 jr. Ben toch benieuwd naar dat programma waar dit topic eigenlijk over gaat.
Geplaatst 30 september 20204 jr. Op 30-9-2020 om 20:44 zei PowerMusic: Ben toch benieuwd naar dat programma waar dit topic eigenlijk over gaat. Dan zit er maar één ding op: downloaden (op de bedankt knop klikken ) en daarna op de plak-knop van jouw audiospeler.
Geplaatst 1 oktober 20204 jr. Op 30-9-2020 om 22:03 zei Jan-Fre: Dan zit er maar één ding op: downloaden (op de bedankt knop klikken ) en daarna op de plak-knop van jouw audiospeler. Zo simpel kan het zijn. Het hoeft niet altijd inhoudelijk te zijn. Snap ik ook wel. En dan nu op verzoek van Ed (PowerMusic) terug naar de muziek. Ben benieuwd naar jou inhoudelijke bijdrage Ed. 1 oktober 20204 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 oktober 20204 jr. Ed Merkte terecht op dat het programma dat helemaal bovenaan werd aangekondigd nog altijd niet te downloaden is.
Geplaatst 1 oktober 20204 jr. Populair bericht Uit het archief van Hans Knot: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 oktober 20204 jr. Op 1-10-2020 om 11:34 zei Martin1968: Ed Merkte terecht op dat het programma dat helemaal bovenaan werd aangekondigd nog altijd niet te downloaden is. Dacht dat ik iets over het hoofd had gezien. Bedankt Martin en Jan-Fre.
Geplaatst 1 oktober 20204 jr. Op 1-10-2020 om 12:25 zei Jan-Fre: Uit het archief van Hans Knot: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Did nobody tell Hans that Radio Mi Amigo was now on 212metres? John C
Geplaatst 1 oktober 20204 jr. Auteur Op 1-10-2020 om 18:41 zei JOCOOLE: Did nobody tell Hans that Radio Mi Amigo was now on 212metres? John C This was recorded before the sudden frequency change on July 25
Geplaatst 2 oktober 20204 jr. weet iemand waarom die nooit is uitgezonden - had mooi in die dag gepast.
Geplaatst 2 oktober 20204 jr. Op 2-10-2020 om 06:51 zei martinja: weet iemand waarom die nooit is uitgezonden - had mooi in die dag gepast. Eerder die middag was er een generator storing, maar dat was het probleem niet, Haike De Bois besloot die dag de Persoonlijke Top 10 (toch) te laten vervallen en een (speciaal) programma ter herinnering aan RNI, Veronica en Atlantis te maken.
Geplaatst 2 oktober 20204 jr. Populair bericht Op 2-10-2020 om 08:50 zei Robin Westhof: een (speciaal) programma ter herinnering aan RNI, Veronica en Atlantis Dit dus: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 oktober 20204 jr. Op 27-9-2020 om 20:31 zei Albatrosstudio: Uit het Playa de Aro archief een tape van Paul de Haan en Hans Knot voor Radio Mi Amigo op 31-8-1977 De link van WeTransfer is helaas alweer verlopen. Alvast bedankt voor een hernieuwde aanbieding.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.