Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 12-12-2022 om 12:04 zei edwin8yvonne:

Zie hier geweldige oude opnames van het jaaroverzicht...

Deze posts zijn nu inmiddels 2 jaar oud en de links ruim verlopen....het lijkt me ondoenlijk om alles opnieuw beschikbaar te maken, maar met de jaaroverzichten van 1974, 1976 en 1977 zou je mij een GROOT plezier doen om deze opnieuw te posten....

Lees wel wat de mogelijkheden zijn en of iemand deze kan delen

Alvast bedankt!!

Met vriendelijke groet

Edwin

Beste Edwin,

Sorry, ik zie je bericht nu pas. Repost is geen enkel probleem.

Hierbij de 3 door jou gevraagde jaren:

Deze inhoud is verborgen

Mvg Ronald

Geplaatst

Beste Ronald,

kan en wil jij aub ook 1979 en 1980 reposten? Daar zou ik erg blij mee zijn.

Groeten,

Kees

Geplaatst
  Op 9-1-2023 om 10:49 zei Ronald Gutte:

Natuurlijk:

Deze inhoud is verborgen

Super om deze ook te delen, heel veel dank 👍 hiervoor.....

Had 1979 van de AVRO met Frank v/d Mast, maar dat is in Mono, die van de NOS zijn van goede kwaliteit, ondanks met een zachte ruis op de achtergrond, maar dat maakt het juist nostalgisch...mocht je in de gelegenheid zijn om 1981 t/m 1984 van de NOS zou het geweldig zijn, zelf heb ik de top 100 jaaroverzichten van 1986,. '87 en '88 van Veronica....mocht iemand deze graag bij de collectie willen voegen, dan hoor/lees ik het graag

Nogmaals bedankt voor al dit moois.

Groet

Edwin

Geplaatst

Heel hartelijk dank Ronald. Jammer dat ik de eerdere afleveringen  van 1970 t/m 1973 gemist heb. Mocht je die nog willen en kunnen plaatsen dan hou ik me aanbevolen.

Hartelijke groet, 

Jac

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 9-1-2023 om 19:54 zei edwin8yvonne:

Super om deze ook te delen, heel veel dank 👍 hiervoor.....

Had 1979 van de AVRO met Frank v/d Mast, maar dat is in Mono, die van de NOS zijn van goede kwaliteit, ondanks met een zachte ruis op de achtergrond, maar dat maakt het juist nostalgisch...mocht je in de gelegenheid zijn om 1981 t/m 1984 van de NOS zou het geweldig zijn, zelf heb ik de top 100 jaaroverzichten van 1986,. '87 en '88 van Veronica....mocht iemand deze graag bij de collectie willen voegen, dan hoor/lees ik het graag

Nogmaals bedankt voor al dit moois.

Groet

Edwin

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 9-1-2023 om 23:17 zei JacChicago:

Heel hartelijk dank Ronald. Jammer dat ik de eerdere afleveringen  van 1970 t/m 1973 gemist heb. Mocht je die nog willen en kunnen plaatsen dan hou ik me aanbevolen.

Hartelijke groet, 

Jac

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst

ja Ronald erg bedankt luister nu naar de top 100 van 1979 in de nacht haha geweldig die sfeer en muziek 

heerlijk top top dankjewel 

groet hans

Geplaatst

Beste Ronald, 

Ik mis ook nog de overzichten van 1975 en 1978.  Mocht je die nog willen plaatsen, dan ben ik je zeer dankbaar. ik ben nu naar 1970 aan het luisteren.

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 10-1-2023 om 23:11 zei JacChicago:

Beste Ronald, 

Ik mis ook nog de overzichten van 1975 en 1978.  Mocht je die nog willen plaatsen, dan ben ik je zeer dankbaar. ik ben nu naar 1970 aan het luisteren.

Hier zijn ze:

Deze inhoud is verborgen

Mochten er nog meer ontbreken, dan hoor ik het graag.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 25-1-2023 om 16:22 zei Tippie:

Ronald, je bent een held. 🥇 🏆

Valt wel mee hoor.

Ik deel wat anderen met mij gedeeld hebben.

De echte helden zijn natuurlijk de oorspronkelijke opnemers en diegenen die het digitaal hebben gemaakt enz...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.