Geplaatst 15 oktober 20204 jr. Populair bericht Het is alweer ruim 26 jaar geleden dat de eerste aflevering van Koffietijd werd uitgezonden op RTL 4. Componist Hans van Eijck componeerde de tune, die nog steeds door veel mensen wordt meegezongen. Uit het eerste pakket dat Hans maakte heb ik een aantal versies gehaald, die ik nog steeds leuk vind om te horen. Het gaat achtereenvolgens om: De originele tune (Leader 1) De originele eindtune (Eindleader 1) Tune "wat eten we vandaag" De tune tijdens de feestdagen (Kerstleader 1) De tune van de 500ste aflevering Bumper met alternatieve zang Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15 oktober 20204 jr. bewerkt door GKoedam
Geplaatst 14 maart 20223 jr. Goedenavond, heeft u deze tunes nog ergens beschikbaar? Ik kan ze nergens vinden namelijk. Ik hoop van u te horen. vriendelijke groet, Rik
Geplaatst 15 maart 20223 jr. Auteur Populair bericht Op 14-3-2022 om 21:23 zei Rik: Goedenavond, heeft u deze tunes nog ergens beschikbaar? Ik kan ze nergens vinden namelijk. Ik hoop van u te horen. vriendelijke groet, Rik Dag Rik, Voor iemand die het zo netjes vraagt, haal ik ze graag nog een keer uit de kast 😉. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Ger
Geplaatst 16 maart 20223 jr. Bedankt voor het plaatsen. In die tijd was ik al uit Nederland vertrokken. Leuk om te horen. Groetjes Dyo Aussieland
Geplaatst 18 maart 20223 jr. Dank voor het (her)plaatsen Ger, ik zie deze post nu ook pas voor het eerst. Leuk audiomateriaal!
Geplaatst 22 maart 20223 jr. Op 15-3-2022 om 15:48 zei GKoedam: Dag Rik, Voor iemand die het zo netjes vraagt, haal ik ze graag nog een keer uit de kast 😉. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Ger Super bedankt! Op 15-3-2022 om 15:48 zei GKoedam: Dag Rik, Voor iemand die het zo netjes vraagt, haal ik ze graag nog een keer uit de kast 😉. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Ger Heb je toevallig nog meerdere Koffietijd leaderpakketten? Vind de 2e versie vanaf 1998 ongeveer ook mooi!
Geplaatst 2 december 20222 jr. Goedemorgen Rik, Wil je opnieuw de link delen? Ik ben namelijk zelf ook al tijden op zoek! ik hoop het! Groetjes, Lawrence
Geplaatst 3 december 20222 jr. Beste Rik, Ook ik zou het geweldig vinden als je de link nog een keer zou willen aanbieden. Alvast bedankt.
Geplaatst 5 december 20222 jr. Auteur Populair bericht Hierbij nogmaals de compilatie die ik eerder heb gemaakt van de tunes uit 1994. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En hierbij twee tracks uit de sessie van 4 jaar later (1998) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Ger 5 december 20222 jr. bewerkt door GKoedam
Geplaatst 4 april4 apr Hoi Ger! Heb jij de twee Koffietijd tunes van 1998 nog beschikbaar als audio bestand? Vriendelijke groet,Rik
Geplaatst 9 april9 apr Zou iemand deze leaderpakketten sowieso nog een keer in hun geheel willen delen? Ik zou ze graag willen toevoegen aan mijn collectie! Dank alvast!
Geplaatst 12 april12 apr Populair bericht Hoi Max,Ik hoop dat je deze bedoelde? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Cas
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.