Geplaatst 24 oktober 20204 jr. Populair bericht Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron. Jean-Pierre of ik hebben het opgenomen via een bandrecorder jaren geleden, maar helaas verder helemaal geen gegevens en weet er ook niets van RadioVeronica-DeReclameshow Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 oktober 20204 jr. Deze is van na de zeezender periode, Veronica op radio 1. Datum ergens in April denk ik gezien Luik-Bastenaken-Luik. Jaar nog niet bepaalt. En op 29;15 wordt het plots Radio Costa Brava. Om dan plots toch weer over te gaan op Veronica op 1. Om vervolgens op 1:31:55 weer naar radio Noticias te gaan. 24 oktober 20204 jr. bewerkt door Geert M.
Geplaatst 24 oktober 20204 jr. Deze is van 19 april 1987 eerste paasdag een zgn inhaal programma via Radio 1. met Jan de Hoop en ik dacht Francis Dix maar die laatste weet ik niet zeker.
Geplaatst 25 oktober 20204 jr. Op 24-10-2020 om 16:53 zei PowerMusic: Deze is van 19 april 1987 eerste paasdag een zgn inhaal programma via Radio 1. met Jan de Hoop en ik dacht Francis Dix maar die laatste weet ik niet zeker. Ik dacht dat ik Simone Wiegel hoorde.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.