Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Radio Veronica 1963.01.00 1345-1410 Teenager Muziek Express - Bob & Brenda

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
Geplaatst

Was het toen niet ijskoud, 11 steden tocht en zo. Noordzee begon te bevriezen..

Wij waren net nog in NL (maar ik luisterde niet naar Veronica, vond het toen niets)

Was dus het oude schip, met ca 2,5 kW, kon het wel net horen op mijn kristalontvanger in Schoorl.

Geplaatst

Nou we waren niet zo blij met de hitte, ik herinner me nog de warmte klap die we kregen toen we de vliegtuigtrap afliepen op Curacao. S avonds, maar nog steeds 25 graden. Toen we de KLM DC 8 ingingen was het in NY nog 5 graden.

Gelukkig hadden we ons in het vliegtuig in de tropenkleding gehesen.

Ik dacht dat het een normale winter was in Holland, vond de kou wel lekker na de tropenhitte. Maar we moesten nog 6 jaar op Aruba.

Later begrepen we pas dat de 62 / 63 winter heel bijzonder was.

Geplaatst

Ja de wisseling van seizoen is leuk hier.........................behalve als het vriest want m'n auto kwam niet op gang vanochtend.

Je raad het al,..................accu......was ook al 13 jaar ! Ik was de tweede al vanochtend zei de garage meneer.

Toen ik geboren werd ( 1947) lag de sneeuw wel zo'n 1,5 mtr hoog zei m'n moeder altijd.

Je kon niet meer naar "het dorp" zei ze dan. (Hilversum)

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • 3 weeks later...
  • 3 years later...
Geplaatst (bewerkt)
21 uur geleden zei Juul:

Beste "Splogman?",

Hoe leuk zou het zijn als je eerst eens wat meer over jezelf gaat schrijven.

Da komt die link vanzelf denk ik.

Zo dacht ik ook even Juul heb deze denk gemist wacht wel of hij nog eens langs komt binnekort nu lekker am Luisterend hier 1467 de stream klinkt lekker in de auto net had je Ferry met de eerste top 40 bij de TROS en dat dan na jaren uit de radio is toch wel iets waar ik van geniet... 

bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst (bewerkt)

Ik wilde net mailen Jaap dat ik 'em je prive wel wil sturen. Maar John C. is me voor.

Jammer, want ik wilde de master  hier niet neer zetten voor een "toevallige passant"  die niet even de moeite neemt om te schrijven wie hij is. En alleen maar wat wil "binnen harken"

bewerkt door Juul
Geplaatst (bewerkt)

Ah, ik zie nu dat het stukje over mijzelf in mijn profiel is verdwenen! Ik ben Jan Turkenburg en op dit moment zit ik te multitasken, want ik zit midden in mijn wekelijkse uitzending met Nederlandse Popmuziekgeschiedenis op Sheena's Jungle Room:  Please login or register to see this link.  onderdeel van het Amerikaanse Please login or register to see this link.  Hierin zit een vast item "Teenager Muziek Express" En ik was ineens benieuwd of er nog uitzendingen van het oorspronkelijke Veronica programma bewaard waren gebleven. Meer info vind je op splogman.com, maar je mag me het hemd van het lijf vragen hoor 😉 Ik zie nu dat het gebruikelijk is elkaar bij de echte naam noemen hier. Ik zal zien of ik daar nog wat aan kan doen op mijn profiel.

Thank you Jo Coole!

bewerkt door Splogman
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Juul:

Ik wilde net mailen Jaap dat ik 'em je prive wel wil sturen. Maar John C. is me voor.

Jammer, want ik wilde de master  hier niet neer zetten voor een "toevallige passant"  die niet even de moeite neemt om te schrijven wie hij is. En alleen maar wat wil "binnen harken"

Dit wil ik wel posten.

screen 17.jpg

Dag Juul..het mag nog steeds hoor..voor de andere leden.😄

Geplaatst
1 uur geleden zei Splogman:

Ah, ik zie nu dat het stukje over mijzelf in mijn profiel is verdwenen! Ik ben Jan Turkenburg en op dit moment zit ik te multitasken, want ik zit midden in mijn wekelijkse uitzending met Nederlandse Popmuziekgeschiedenis op Sheena's Jungle Room:  Please login or register to see this link.  onderdeel van het Amerikaanse Please login or register to see this link.  Hierin zit een vast item "Teenager Muziek Express" 

Leuk! ik ben nogal een fan van de themakanalen op wfmu.org en heb je programma ook weleens beluisterd. Ik weet nog hoe verbaasd ik was om op een Amerikaans radiostation ineens allemaal Nederlandse (en ook Nederlandstalige) artiesten te horen.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst
4 minuten geleden zei Will Stevens:

Leuk! ik ben nogal een fan van de themakanalen op wfmu.org en heb je programma ook weleens beluisterd. Ik weet nog hoe verbaasd ik was om op een Amerikaans radiostation ineens allemaal Nederlandse (en ook Nederlandstalige) artiesten te horen.

Da's leuk om te horen, Will!

Geplaatst (bewerkt)
47 minuten geleden zei Juul:

Het is de opname die John al poste.

Ik ga mij zelf corrigeren. Wij hebben een ME in het archief ook uit 1963.

Zie hier onder.

dBase.jpg

Het zijn dus 2 verschillende uit januari volgens Ad.

Wie gaat gaat de de data uitzoeken?

Juul

En dit is het

Please login or register to see this link.

Maar de aangeboden ME is maar 24'

download.jpg

En de onze is 30'

Juul.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6670
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Rinus van de Velde
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.