Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Radio Veronica 1963.01.00 1345-1410 Teenager Muziek Express - Bob & Brenda

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Splogman:

Ah, ik zie nu dat het stukje over mijzelf in mijn profiel is verdwenen! Ik ben Jan Turkenburg en op dit moment zit ik te multitasken, want ik zit midden in mijn wekelijkse uitzending met Nederlandse Popmuziekgeschiedenis op Sheena's Jungle Room:  Please login or register to see this link.  onderdeel van het Amerikaanse Please login or register to see this link.  Hierin zit een vast item "Teenager Muziek Express" En ik was ineens benieuwd of er nog uitzendingen van het oorspronkelijke Veronica programma bewaard waren gebleven. Meer info vind je op splogman.com, maar je mag me het hemd van het lijf vragen hoor 😉 Ik zie nu dat het gebruikelijk is elkaar bij de echte naam noemen hier. Ik zal zien of ik daar nog wat aan kan doen op mijn profiel.

Thank you Jo Coole!

Ojee...hoede je voor hobbydeejays die "midden in een show zitten en multitasken". Man man, wat'n boudel. O....en graag niet onthullen dat mannen ook kunnen "multitasken". Wij zijn hier een oud en belegen herengezelschap en laten onze vrouwen graag in de waan dat zij de enigen zijn die kunnen multitasken. Dat willen we zo houden om te voorkomen dat onze vrouwen opeens nieuw kluswerk voor ons bedenken en wij overbelast raken. Wij houden het graag rustig beste man.

Paul de Haan.

• Vind ik leuk 1
  • Verward 1
Geplaatst

Leuk Paul.

Natuurlijk heb ik uitgevonden wie de meneer is. Maar als je hier voor het eerst binnen valt  en gelijk even wat vraagt en niet eens effe zegt dat je Jan heet en misschien nog wel even schrijft waarom je het hebben wilt............................."jammer".

"Plaatje maar weer"

• Vind ik leuk 2
  • Haha 2
  • Treurig 1
Geplaatst

klopt Juul even voorstellen en wat meer info kan beter overkomen op andere merk ik vaak .. 

kan veel delen maar heb dan wel zoiets waarom en wat wil je er mee ,, zelf kijk ik vaak naar een datum en of ik misschien nog genoemt werd in een jukebox ... stuurde vele kaartjes en weet dat Stan mij vaker dan eens heeft bedankt daar voor ..

17 uur geleden zei Juul:

Ik wilde net mailen Jaap dat ik 'em je prive wel wil sturen. Maar John C. is me voor.

Jammer, want ik wilde de master  hier niet neer zetten voor een "toevallige passant"  die niet even de moeite neemt om te schrijven wie hij is. En alleen maar wat wil "binnen harken"

Dan Juul ja snap jou helemaal .. 

17 uur geleden zei JOCOOLE:

Is it this one you and Splogman were after, Jaap?

Please login or register to see this link.
Mvg,

John C

Ja John bedankt ,, was even afwezig en zie dat jij het deelde en Juul me al wou mailen ... ik sla het weer op kan ik mooi naar luisteren als de am even weg valt met 192radio in me auto

Geplaatst

Dank Hans voor je noeste arbeid.

Zo zie je maar weer een hobbyist is druk bezig geweest! En zo gaat dan een programma "verkeerd" de geschiedenis in.

Nu nog een datum proberen te distilleren.

Juul

Geplaatst (bewerkt)
17 uur geleden zei Juul:

Leuk Paul.

Natuurlijk heb ik uitgevonden wie de meneer is. Maar als je hier voor het eerst binnen valt  en gelijk even wat vraagt en niet eens effe zegt dat je Jan heet en misschien nog wel even schrijft waarom je het hebben wilt............................."jammer".

"Plaatje maar weer"

Dag Juul, inmiddels heb ik mij voorgesteld en uitgelegd dat het hier een misverstand mijnerzijds betrof. Ik vind het "jammer" dat je nog steeds in de derde persoon over mij praat, terwijl ik mee zit te lezen.  

Met vriendelijke groet, 

Meneer Jan 

bewerkt door Splogman
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
3 uur geleden zei Juul:

Nu nog een datum proberen te distilleren.

Juul

*) een zaterdag in januari 1963, een exacte datum kan ik niet leveren Juul. 

aanwijzingen in het programma:
- zaterdagmiddag show;
- deze maand januari;
- nummer 30 in Amerika (Rick Nelson - It's Up To You) dat was in US Hot 100 Singles Week Ending 29th December, 1962;
- nummer 64 in Amerika (Emotions - Echo) maar stond echter op 82 in US Hot 100 Singles Week Ending 29th December, 1962 en zou op 12 januari 1963 op hoogste positie nummer 76 komen.

groet, Hans

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst
8 uur geleden zei Hans Hendriks:

*) onderstaand de playlist van beide versies.

conclusie: (in de korte versie) 
a. Rick Nelson - It's Up To You is verdwenen; 
b. het intro en 1e plaat van de rubriek 'Ken je ze nog' is ook verdwenen; 
c. Emotions - Echo is ingekort tot 30 seconden;
d. sommige reclames zijn verdwenen.

advies: bewaar alleen de versie van 30 minuten!

Veronica-19630100-1345-1410-Bob&Brenda-(Krijn&FredaTorringa)-Veronica'sTeenagerMuziekExpress-(24min)
0144 Bob B. Soxx and The Blue Jeans - Zip-A-Dee Doo Dah
0500 Cliff Richard & the Shadows - The Next Time
0808 Earls - Remember Then
1107 Johnny & his Cellar Rockers - Namrekka
1409 Shadows - Apache
1700 Conny Francis - Everybody's Somebody's Fool
1949 Emotions - Echo 
2040 Fats Domino - Teenage Love
2303 Beatles - From Me To You

Veronica-19630100-1345-1410-Bob&Brenda-(Krijn&FredaTorringa)-Veronica'sTeenagerMuziekExpress-(30min)
0144 Bob B. Soxx and The Blue Jeans - Zip-A-Dee Doo Dah
0500 Cliff Richard & the Shadows - The next time
0808 Earls - Remember Then
1107 Johnny & his Cellar Rockers - Namrekka
1401 Rick Nelson - It's Up To You
1630 Johnny & his Cellar Rockers - Meldoy in F-Rock (Rubriek: Ken je ze nog)
1721 Jim Reeves - He'll Have To Go
1955 Shadows - Apache
2243 Conny Francis - Everybody's somebody's fool
2539 Emotions - Echo
2757 Fats Domino - Teenage love

groet, Hans

Ik dacht er eerst over om The Beatles er dan maar aan te plakken maar zij worden niet aan- of afgekondigd. Dat voegt dus niets toe. Inderdaad bewaar ik die 30 minuten versie, dank je wel Hans voor het uitzoeken.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6670
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Rinus van de Velde
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.