Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Waaw - geweldig - dank je wel. Zeer benieuwd. Later luisteren in mijn momenteel lange luisterlijst - loop ver achter. Luister momenteel ergens midden september wat ik toen downloadde en binnenkreeg. Iedereen dus erg dankbaar.

Lang geleden uit ver vervlogen tijden toen ik nog bij m'n ouders woonde en daar een studiootje had. Ik had toen weinig geld, dus veel cassettes werden helaas opnieuw opgenomen. Ik draaide zo'n 40 uur per week uiteindelijk. In m'n economische studie had ik geen zin meer. In 1986 was ik wel uitgerangeerd, dacht ik. In 1989 zou ik in de winter weer radio gaan maken voor een zender langs de Belgische grens Digitaal. Ik woonde inmiddels op mezelf in een studiowoning. Er moest geld binnenkomen, dus waren er stations die gingen betalen uit Den Haag en Rotterdam (Nova, Havenstad, Telstar). Het was een geweldige tijd. Ondertussen was ik in 1983 te horen op Starlight Poppel waar weer LTV uit zou voortvloeien en dat werk kermisradio in 1993 met enorm veel interviews maken, dat weer 3 jaar gedaan. Daarna werd het een paar tv interviews en daarna werd ik alleen nog maar zelf vaak geinterviewd met een grote publiciteitslijst, maar dat had weer helemaal niets meer met radio te maken. Zo;n massa microfoons voor m'n neus gehad en vaak camera;s. Vanaf 2005 ben ik aan meerdere programma;s in Hilversum gaan meewerken. M'n leven heeft totale omwentelingen gehad. Als ik terug kijk, heb ik alles gehad wat ik wilde tot de dag van vandaag toe.

• 4 weeks later...
Geplaatst
  Op 17-11-2020 om 09:47 zei martinja:

Ik draaide zo'n 40 uur per week uiteindelijk.

Misschien nog wel een beetje een te bescheiden opsomming van wat dhr Van Dauven allemaal gedaan heeft op en voor de radio.  😊

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 13-12-2020 om 18:39 zei jinglefreak1972:

Ik als jinglefreak ben nog altijd op zoek naar jingles van Andromeda. Wat klinken ze lekker en wat een heerlijke programma's om terug te luisteren. Thanks!

die komen er nog aan, alsook heel wat programma's. Ik moet nog heel wat digitaal omzetten.

Deze inhoud is verborgen

alvast een voorproefje 

bewerkt door bert ree
aanvulling

• 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.