Geplaatst 17 november 20204 jr. Populair bericht studiotape hersteld met Tom van Dauven. We gaan terug naar september 1983; Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14-15u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15-16u
Geplaatst 17 november 20204 jr. Populair bericht Waaw - geweldig - dank je wel. Zeer benieuwd. Later luisteren in mijn momenteel lange luisterlijst - loop ver achter. Luister momenteel ergens midden september wat ik toen downloadde en binnenkreeg. Iedereen dus erg dankbaar. Lang geleden uit ver vervlogen tijden toen ik nog bij m'n ouders woonde en daar een studiootje had. Ik had toen weinig geld, dus veel cassettes werden helaas opnieuw opgenomen. Ik draaide zo'n 40 uur per week uiteindelijk. In m'n economische studie had ik geen zin meer. In 1986 was ik wel uitgerangeerd, dacht ik. In 1989 zou ik in de winter weer radio gaan maken voor een zender langs de Belgische grens Digitaal. Ik woonde inmiddels op mezelf in een studiowoning. Er moest geld binnenkomen, dus waren er stations die gingen betalen uit Den Haag en Rotterdam (Nova, Havenstad, Telstar). Het was een geweldige tijd. Ondertussen was ik in 1983 te horen op Starlight Poppel waar weer LTV uit zou voortvloeien en dat werk kermisradio in 1993 met enorm veel interviews maken, dat weer 3 jaar gedaan. Daarna werd het een paar tv interviews en daarna werd ik alleen nog maar zelf vaak geinterviewd met een grote publiciteitslijst, maar dat had weer helemaal niets meer met radio te maken. Zo;n massa microfoons voor m'n neus gehad en vaak camera;s. Vanaf 2005 ben ik aan meerdere programma;s in Hilversum gaan meewerken. M'n leven heeft totale omwentelingen gehad. Als ik terug kijk, heb ik alles gehad wat ik wilde tot de dag van vandaag toe.
Geplaatst 13 december 20204 jr. Op 17-11-2020 om 09:47 zei martinja: Ik draaide zo'n 40 uur per week uiteindelijk. Misschien nog wel een beetje een te bescheiden opsomming van wat dhr Van Dauven allemaal gedaan heeft op en voor de radio. 😊
Geplaatst 13 december 20204 jr. Ik als jinglefreak ben nog altijd op zoek naar jingles van Andromeda. Wat klinken ze lekker en wat een heerlijke programma's om terug te luisteren. Thanks!
Geplaatst 13 december 20204 jr. Auteur Populair bericht Op 13-12-2020 om 18:39 zei jinglefreak1972: Ik als jinglefreak ben nog altijd op zoek naar jingles van Andromeda. Wat klinken ze lekker en wat een heerlijke programma's om terug te luisteren. Thanks! die komen er nog aan, alsook heel wat programma's. Ik moet nog heel wat digitaal omzetten. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren alvast een voorproefje 13 december 20204 jr. bewerkt door bert ree aanvulling
Geplaatst 23 december 20213 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hier nog een tape uit 1983 omgezet van Ton van Dauven 1400-1500
Geplaatst 24 december 20213 jr. Op 23-12-2021 om 23:40 zei bert ree: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hier nog een tape uit 1983 omgezet van Ton van Dauven 1400-1500 Oe dat is spannend om naar mezelf te luisteren zo'n bijna 40 jaar geleden. Bedankt. Groetje, Martin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.