Geplaatst 11 december 20204 jr. Beste Radiovrienden, Ik vind Pixeldrain de laatse paar dagen niet zo lekker gaan. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar downloads gaan plots zeer langzaam tot stoppens toe. Ik krijg ook veel ''You broke Pixeldrain'' meldingen. MF en WeTransfer gaan goed en snel, dus aan mijn verbinding ligt het niet. Wat is jullie ervaring? Omni
Geplaatst 11 december 20204 jr. Oplossing Eergisteren zijn er een grote hoeveelheid gebruikers bij gekomen op pixeldrain. Het aantal downloads is min of meer verdubbeld binnen 24 uur. Daar was ik niet op voorbereid. Ik ben hard bezig om alles op te schalen zodat de site blijft draaien. Op dit moment gaat de database regelmatig down. Daarom krijg je die error pagina's. Als je het een paar minuten later weer probeert heb je kans het het weer werkt. Hopelijk kan ik al deze problemen dit weekend oplossen. Met een beetje geluk draait alles maandag weer normaal.
Geplaatst 11 december 20204 jr. Maar kun je dan zien waar die "plotselinge opdoemende" gebruikers vandaan komen? groet, Juul
Geplaatst 11 december 20204 jr. Ik denk dat het iets te maken heeft met het spel Cyberpunk 2077 wat woensdagnacht uitgekomen is
Geplaatst 11 december 20204 jr. I prefer pixeldrain, wetransfer and mega for downloading. I do not download from mediafire free accounts as there is a lot of malware delivered with each download. It is no problem for me to wait till it works and to download at times when speed is faster. All in all these 3 sites have good speed over all and work good.
Geplaatst 11 december 20204 jr. Auteur Op 11-12-2020 om 19:34 zei Fornax: Eergisteren zijn er een grote hoeveelheid gebruikers bij gekomen op pixeldrain. Het aantal downloads is min of meer verdubbeld binnen 24 uur. Daar was ik niet op voorbereid. Ik ben hard bezig om alles op te schalen zodat de site blijft draaien. Op dit moment gaat de database regelmatig down. Daarom krijg je die error pagina's. Als je het een paar minuten later weer probeert heb je kans het het weer werkt. Hopelijk kan ik al deze problemen dit weekend oplossen. Met een beetje geluk draait alles maandag weer normaal. Bedankt, Fornax, zoals altijd voor je inzet en prompte aktie. Omni
Geplaatst 14 december 20204 jr. Ik heb net een update voor de website uitgerold. Als het goed is zijn alle download pagina's nu veel sneller.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.