Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Alle lof gaat naar onze Ad. Hij is de zenderbaas.

Maar ik bewaar hele goede herinneringen aan het programma van vanavond dat om 10 uur begint.

Vooral ook het prachtige verslag van Sanne.

Jonge, jonge wat een klus!

bewerkt door Juul

Geplaatst

Ik heb gisteren avond intens zitten genieten van het interview wat Klaas Vaak had met Bruce Johnston van de Beach Boys.

Ik had het eigenlijk nooit in zijn geheel beluisterd. Ik hou van de zeer relaxte manier waarop Bruce zit te vertellen.

Ik kom er weer helemaal van in de stemming om naar het Sunflower album te luisteren.

Ook mooi is de tijdsgeest van de muziek waarin dit interview is opgenomen. Voor mij is 1970 een hele mooie en interessante muziek periode.

Hulde aan Ad Bouman om dit weer eens terug te halen.

Wim de Lang 

Geplaatst
  • Auteur

Ze waren in Nederland om op te treden 18, 19 en 20 dec. 1970.

Het interview werd opgenomen op 15 december.

techn. Nol Vis

De Beach Boys namen eind 1970 in Nederland hun LP "Holland" op, vlakbij: in de studio te Baambrugge. Bruce Johnston woonde tijdelijk in Laren (nh) en was een radiofanaat, die in de laatste week van uitzendingen ook bij Radio London was gaan kijken.

Geplaatst
  Op 26-12-2020 om 09:27 zei Juul:

Bruce Johnston woonde tijdelijk in Laren (nh) en was een radiofanaat, die in de laatste week van uitzendingen ook bij Radio London was gaan kijken.

En dat was op 11 augustus 1967.

"With last week's 'Big L Exclusive', Heroes and Villains, rocketing straight into the Fab at joint #1, Keith Skues returned to the Galaxy accompanied by the Beach Boys' Bruce Johnson. Bruce was interviewed by Stewpot, and even did a few live reads of commercials. (It probably never occurred to anyone that this could be construed as a celebrity endorsing a product!) The highlights of Bruce's visit were repeated during the following day's programmes.

http://www.radiolondon.co.uk/rl/scrap60/fabforty/aug67/fab060867.html

Hier te beluisteren (matige kwaliteit) vanaf 28 minuten.

https://www.youtube.com/watch?v=_mB8mDzr9OM&feature=emb_title

Geplaatst

Hallo allemaal het waren heerlijke kerstdagen op 192 heb alleen : Kerstnacht vanuit de schaapskooi van Oom Bull met o.a. Lex Harding, Will Luikinga! gemist heeft iemand deze opgenomen en zou deze willen plaatsen ben erg benieuwd  mijn dank is uiteraard groot

M.v.g John

Geplaatst

Ik heb ook genoten. En lekker kerst ontbijt met Ad Bouman op de radio. Ik ben zo dankbaar dat we dit soort dingen nog steeds mogen beleven. Juul wil je Ad mijn dank overbrengen? Zoals de Engelsen zeggen:"He s one of a kind" 

Wim de Lang 

Geplaatst

En terwijl we toch bezig zijn met vragen... ik vond die War of the worlds' in het Nederlands ook wel goed. Is er iemand die dit geeft opgenomen en kan die ook geplaatst worden?

Geplaatst
  Op 27-12-2020 om 08:15 zei wim1958:

Ik heb ook genoten. En lekker kerst ontbijt met Ad Bouman op de radio. Ik ben zo dankbaar dat we dit soort dingen nog steeds mogen beleven. Juul wil je Ad mijn dank overbrengen? Zoals de Engelsen zeggen:"He s one of a kind" 

Wim de Lang 

Opmerking van Ad bij de Kelly family, als je flink gedronken heb is het wel een leuke plaat.😉

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 26-12-2020 om 07:36 zei wim1958:

Ik heb gisteren avond intens zitten genieten van het interview wat Klaas Vaak had met Bruce Johnston van de Beach Boys.

Ik had het eigenlijk nooit in zijn geheel beluisterd. Ik hou van de zeer relaxte manier waarop Bruce zit te vertellen.

Ik kom er weer helemaal van in de stemming om naar het Sunflower album te luisteren.

Ook mooi is de tijdsgeest van de muziek waarin dit interview is opgenomen. Voor mij is 1970 een hele mooie en interessante muziek periode.

Hulde aan Ad Bouman om dit weer eens terug te halen.

Wim de Lang 

Net heb ik het hele ruwe interview met Bruce gevonden. Op een tape die ik lang gleden van Tom Mulder kreeg.

Bij gelegenheid zal ik het wel eens beschikbaar stellen.

Vond nog deze foto uit december 1970.

Bruce met Lex

Bruce Johnston (Beach Boys), Lex Harding.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst

Is there anything programmed by 192 Radio for Dec 31 / Jan 01 ?

There is nothing on the website .

Will we have the Veronica Top 100 of 1970 ?

• 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.